Alene og donorbarn? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. februar 2014

Trillepigen

dorthemus skriver:

Ang. faderbidraget så er vi igen berettiget til det særlige tilskud - det der svarer til faderbidraget - pr. 1.1. 2014

Det der med faderbidrag hvordan skal det forstået? 

Jeg overvejer nemlig selv at få et donorbarn, men jeg mangler de sidste ting at få på plads inden jeg gennemfør det

Det er det økonomisk efterfølgende. Hvad får man i børnpenge? når du skriver at man igen kan få faderbidrag, skal det så forstået sådan at de 1400 kr enlig mødre får fra faderen (kommunen, hvis barn´s fader er ukendt) at dem får selvvalgte single mødre med donorbarn også pr. 01.01.2014?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2014

dorthemus

Trillepigen skriver:

Det der med faderbidrag hvordan skal det forstået? 

Jeg overvejer nemlig selv at få et donorbarn, men jeg mangler de sidste ting at få på plads inden jeg gennemfør det

Det er det økonomisk efterfølgende. Hvad får man i børnpenge? når du skriver at man igen kan få faderbidrag, skal det så forstået sådan at de 1400 kr enlig mødre får fra faderen (kommunen, hvis barn´s fader er ukendt) at dem får selvvalgte single mødre med donorbarn også pr. 01.01.2014?

Ja det hedder Det Særlige Tilskud og svarer til det beløb en far skal betale til sit barn ved skilsmisse.
Udover det får vi børne- og familieydelse, ordinært og ekstra ordinært tilskud

Anmeld

6. marts 2014

Elliy

Hej piger.

hvor er det rart at læse at man ikke er den eneste der går med de tanker. Jeg har nemlig selv også længe gået med de tanker. Jeg er 28 og udsigten til en mand er ikke i sigte pt. 

Anmeld

22. april 2014

Student

Hej allesammen!

Jeg er i gang med at skrive mit eksamensprojekt, der jeg undersøger ufrivillig barnløshed. Jeg ville være meget taknemmelig hvis du som er en kvinde i denne situation, vil tage dig tid til at besvare et par spørgsmål. Undersøgelsen er anonym og vil kun vises statistisk i lagkagemodeller. Jeg takker på forhånd for jeres hjælp Mvh My

Link til spørgeskema:

https://docs.google.com/forms/d/16CJjb7GDYt69KVDsrIw9LFQYcHuzCq6RfLj9_EkHJgk/viewform

Anmeld

22. april 2014

o1Mutte

Student skriver:

Hej allesammen!

Jeg er i gang med at skrive mit eksamensprojekt, der jeg undersøger ufrivillig barnløshed. Jeg ville være meget taknemmelig hvis du som er en kvinde i denne situation, vil tage dig tid til at besvare et par spørgsmål. Undersøgelsen er anonym og vil kun vises statistisk i lagkagemodeller. Jeg takker på forhånd for jeres hjælp Mvh My

Link til spørgeskema:

https://docs.google.com/forms/d/16CJjb7GDYt69KVDsrIw9LFQYcHuzCq6RfLj9_EkHJgk/viewform

Opret dit eget emne under ''barnløshedsbehandling'' der vil du nok få mere respons. 

Anmeld

14. august 2014

CatWithBall

Gad vide om tråden stadig er 'live'?

Jeg er lige fyldt 29. Har aldrig haft et 'rigtig' langvarigt forhold. Og har faktisk heller aldrig haft trang til det. Jeg leder ikke efter drømmemanden, går ikke i byen for at score. 

Jeg er bare rigtig godt tilpas i mit eget selskab og kunne faktisk ikke forestille mig at skulle dele min hverdag, mit hjem (og min seng!) med en mand. 

Men jeg vil så gerne have et barn. Især efter jeg sidste år fik min første nevø. Så jeg overvejer at gå donor-vejen. 

Hvis der stadig er nogen på tråden, der har erfaringer, vil jeg meget gerne høre fra jer. 

På forhånd tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.