Sommertid - jeg fordømmer dig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2012

Jonatansmor

Babymor2010 skriver:

Puuuuuha ja de sutter der skal skydes til måls efter katten kender jeg alt til herhjemme  Endnu har hun ikke fundet ud af hvordan hun tager en body af 

Jeg syntes som sådan ikke det har været et problem efter vi er skiftet til sommertid - det var lige så snart hun fandt ud af, at hun kan smide sutter, bamser og alt udover tremmesengen 

Vi kan ikke lade være med at kigge på hinanden herhjemme, når vi kan høre sutterne blive kastet 

Bare vent, kvikke børn regner hurtigt nye ting ud. Snart har I en fest inde på børneværelset og en fornærmet bette en, hvis I blander jer for meget

Har slet ikke tal på alle de gange jeg har fået skideballe for at komme ind og puttet ham. Både med fingeren, dukket hovede og øjnene omme bag øjenbrynene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2012

Clisolka

Jonatansmor skriver:

Bare vent, kvikke børn regner hurtigt nye ting ud. Snart har I en fest inde på børneværelset og en fornærmet bette en, hvis I blander jer for meget

Har slet ikke tal på alle de gange jeg har fået skideballe for at komme ind og puttet ham. Både med fingeren, dukket hovede og øjnene omme bag øjenbrynene

Haha ja, hun skal ikke se ting meget mere end 2 gange før hun selv gør det - hun er alt for lærenem 

Hun har endnu ikke sit eget værelse, men må trækkes i soveværelset sammen med mor og far indtil vi finder en 3 vær. lejlighed 

Anmeld

5. maj 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Jonatansmor skriver:

Fnis ... hvis du tror det giver problemer at han rejser sig op, så vent til han har fået regnet ud af han kan bruge sutter som kasteskyts

Mormor er enig med dig i at det finder han da ud af selv, der er åbenbart mange ting han gør herhjemme (som han ved han ikke må) som han slet ikke viser antræk til dernede. Mistænkeligt, synes jeg....

Så nu er vi på vej ud efter mørklægnings-rullegardiner - Goddag til at kunne se nyhederne i fred

Haha...det vil jeg glæde mig til.

Ja...godt nok er de små, men dumme er de ikke

Jamen held og lykke med gardinerne. Håber det hjælper

Anmeld

5. maj 2012

heidi30

Jonatansmor skriver:

Du må godt grine

Kan godt se det morsomme i det nu, især nu hvor vi har fået lagt en skudsikker slagplan: mørklægningsgardiner!

Ja dem kan man ikke undvære!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.