Sommertid - jeg fordømmer dig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2012

Janni.

K&S skriver:

jeg er også fan...! Anton vågner først mellem 6-6.30 nu i modsætning til 5.30 før :-) 

sådan Anton! Det er sådan vi kan li' det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2012

K&S

Janni. skriver:

sådan Anton! Det er sådan vi kan li' det.

Præcis 

Anmeld

4. maj 2012

heidi30

Ej undskyld men jeg kunne ikke lade vær med at grine og læse det højt for kæresten, som også synes det var sjovt.

Ja, vi kan sagtens sidde her og grine på din bekostning, så længe vores egen søn ligger sig til at sove med alt  tøj på, bamserne i sengen osv. 

Håber han er faldet til ro og det snart går over igen!

Anmeld

5. maj 2012

Jonatansmor

mor:) skriver:

Hehe..det havde jeg også valgt

Kender ikke til problemet da min dreng kun er 7 måneder, men han er lige begyndt at rejse sig og nej hvor er det irriterende at skulle ligge ham ned hele tiden i en time inden han giver op og sover.

Kan mormoren ikke få mørklægningsgardiner også? Ellers er børn nu ret hurtige til at finde ud af at det ikke foregår på samme måde i de forskellige arenaer de bevæger sig i.

Fnis ... hvis du tror det giver problemer at han rejser sig op, så vent til han har fået regnet ud af han kan bruge sutter som kasteskyts

Mormor er enig med dig i at det finder han da ud af selv, der er åbenbart mange ting han gør herhjemme (som han ved han ikke må) som han slet ikke viser antræk til dernede. Mistænkeligt, synes jeg....

Så nu er vi på vej ud efter mørklægnings-rullegardiner - Goddag til at kunne se nyhederne i fred

Anmeld

5. maj 2012

Jonatansmor

ønskebarn74 skriver:

du giver da bare mormor nogle i gave... hun bliver sikkert glad for dem..

Nej, for mormor kunne så lige informere mor og far om at der er en hel verden til forskel på den dreng vi har herhjemme og den velopdragne, høflige unge mand hun har på besøg

Så det ville han helt selv regne ud, at der er forskel på hjemme og mormor. Synes måske bare det er lidt ...... ulige fordelt?

Anmeld

5. maj 2012

Jonatansmor

RiUL skriver:

Haha godt skrevet
- tror ikke det er sommertid der er "bussemanden" her, nærmere to styks tænder der vækker vores dreng hver 2. time hele natten herligt...

Puha, den omgang har vi også haft.

Vi brugte panodil, rectal indtil han selv kunne drikke det flydende. Derudover kan du få noget som du dupper en vatpind i og smører det på gummerne, det er lokalbedøvende, lugter og smager af nelliker og tog vores drengs smerter omgående. Måske det var en mulighed for jer?

Du får en krammer  fordi det bare er så hårdt at stå op hele natten

Anmeld

5. maj 2012

Jonatansmor

Janni. skriver:

Her er virkelig lykken med sommertid.

Silas ændrede sove mønster ved skiftet fra vintertid til sommertid.

Fra at vågne omkring 4.30-5.00, sov han pludselig til 6.30-7.00. Oven i det hele sover han mere jævnt natten igennem uden at kræve sutten så mange gange som han før har krævet.

jeg elsker sommertid..

Er vild misundelig.

Første nat vi slog om, var han vågen til kl 21 og stod op ved en halv 5 tiden. Det fortsatte nogen dage, 3-4 stykker vel, før han af udmattelse faldt i søvn i hans spaghetti...

Lillemanden altså

Nu står han op kl 06.00 på slaget, vi er heldige hvis vi sover til 06.15, uanset hvor sent han er kommet i sin seng. Kl 06.00 "MOOOOOAAAARRRR ... FAAAAAAAAARRRRRR ... Hej"

Anmeld

5. maj 2012

Jonatansmor

heidi30 skriver:

Ej undskyld men jeg kunne ikke lade vær med at grine og læse det højt for kæresten, som også synes det var sjovt.

Ja, vi kan sagtens sidde her og grine på din bekostning, så længe vores egen søn ligger sig til at sove med alt  tøj på, bamserne i sengen osv. 

Håber han er faldet til ro og det snart går over igen!

Du må godt grine

Kan godt se det morsomme i det nu, især nu hvor vi har fået lagt en skudsikker slagplan: mørklægningsgardiner!

Anmeld

5. maj 2012

RiUL

Jonatansmor skriver:

Puha, den omgang har vi også haft.

Vi brugte panodil, rectal indtil han selv kunne drikke det flydende. Derudover kan du få noget som du dupper en vatpind i og smører det på gummerne, det er lokalbedøvende, lugter og smager af nelliker og tog vores drengs smerter omgående. Måske det var en mulighed for jer?

Du får en krammer  fordi det bare er så hårdt at stå op hele natten

Åh ja - jeg sværger også til panodil inden sengetid, var bare så heldig at den kom ud igen med ekstra igår aftes og det var den sidste i pakken
- det til gummerne, er det på recept? må nok lige ha fat i lægen på mandag, for i nat (når man selvfølgelig er alene med baby) var det da helt skørt, tror jeg var oppe 6 gange, og stod op kl7
Men håber da at din nøgne dreng faldt i søvn i går hehe

Anmeld

5. maj 2012

Clisolka

Jonatansmor skriver:

Det her er brok, har du en skidt dag, må du godt hoppe videre,

Drengen har altid været drømmescenariet. 0 problemer med amningen, maven, knoglerne, motorikken, udviklingen, opdragelsen. U name it og han har ikke været årsagen til en eneste ægte hovedpine hos hans forældre.

Aner ikke hvad jeg har spist siden jeg kunne lave sådan et barn..

MEN. Siden sommertid er det som om der er en eller anden der hælder koffein i hans seng inden han skal sove

Han kan være fuldstændigt udmattet efter hans bad og stadig skal vi lige have samtale om vi overhovedet gider sove idag?! Kun i hans seng, i barnevognen sover han omgående (Dobbelt så meget   )

Og idag kom dagen så hvor han regnede sin heldragt ud. Havde egentligt købt godt ind af dem fordi jeg, snedigt, havde udtænkt at den kan han ikke vride sig ud af som han kan med sit andet tøj (Ja, vi har stået på legepladsen og han pludseligt kom omkring hjørnet uden en trevl på kroppen)

Men nej. Er lige kommet derinde fra med et stks meget, meget, meget træt ung mand, alle bamserne, sutterne spredt ud i hele rummet - nogen af dem er kylet. Min dreng stod op i hans krybbe, med hans heldragt i hænderne og et "Hov mor, den faldt ned"

Lad mig sige dig dreng: Den natdragt falder fanme ikke ned af sig selv! Ej heller dine bamser! Og den sut der lå oppe i vindueskarmen, har du jo brugt til at skyde til måls efter katten med!

Tro ikke du kan narre mig for 1 sekund unge mand - jeg er 31 år gammel og MEGET mere snedig end du kan være. Endnu ihvertfald...

Een ting er at han åbenbart elsker at ræse rundt inde i sin seng inden hans kal sove, kan jeg jo være ligeglad med. Noget ganske andet er når han absolut skal have involveret den eneste forælder der er til rådighed i aften.

Men det værste, er at hjertet simpelthen ikke kan lade være med at smelte. Uanset hvor mange gange jeg så skal trave

Er min dreng den eneste der har bøvl med det sommertid?

Puuuuuha ja de sutter der skal skydes til måls efter katten kender jeg alt til herhjemme  Endnu har hun ikke fundet ud af hvordan hun tager en body af 

Jeg syntes som sådan ikke det har været et problem efter vi er skiftet til sommertid - det var lige så snart hun fandt ud af, at hun kan smide sutter, bamser og alt udover tremmesengen 

Vi kan ikke lade være med at kigge på hinanden herhjemme, når vi kan høre sutterne blive kastet 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.