Jonatansmor skriver:
Det her er brok, har du en skidt dag, må du godt hoppe videre,
Drengen har altid været drømmescenariet. 0 problemer med amningen, maven, knoglerne, motorikken, udviklingen, opdragelsen. U name it og han har ikke været årsagen til en eneste ægte hovedpine hos hans forældre.
Aner ikke hvad jeg har spist siden jeg kunne lave sådan et barn..
MEN. Siden sommertid er det som om der er en eller anden der hælder koffein i hans seng inden han skal sove 
Han kan være fuldstændigt udmattet efter hans bad og stadig skal vi lige have samtale om vi overhovedet gider sove idag?! Kun i hans seng, i barnevognen sover han omgående (Dobbelt så meget
)
Og idag kom dagen så hvor han regnede sin heldragt ud. Havde egentligt købt godt ind af dem fordi jeg, snedigt, havde udtænkt at den kan han ikke vride sig ud af som han kan med sit andet tøj (Ja, vi har stået på legepladsen og han pludseligt kom omkring hjørnet uden en trevl på kroppen)
Men nej. Er lige kommet derinde fra med et stks meget, meget, meget træt ung mand, alle bamserne, sutterne spredt ud i hele rummet - nogen af dem er kylet. Min dreng stod op i hans krybbe, med hans heldragt i hænderne og et "Hov mor, den faldt ned"
Lad mig sige dig dreng: Den natdragt falder fanme ikke ned af sig selv! Ej heller dine bamser! Og den sut der lå oppe i vindueskarmen, har du jo brugt til at skyde til måls efter katten med!
Tro ikke du kan narre mig for 1 sekund unge mand - jeg er 31 år gammel og MEGET mere snedig end du kan være. Endnu ihvertfald...
Een ting er at han åbenbart elsker at ræse rundt inde i sin seng inden hans kal sove, kan jeg jo være ligeglad med. Noget ganske andet er når han absolut skal have involveret den eneste forælder der er til rådighed i aften.
Men det værste, er at hjertet simpelthen ikke kan lade være med at smelte. Uanset hvor mange gange jeg så skal trave 
Er min dreng den eneste der har bøvl med det sommertid?
Puuuuuha ja de sutter der skal skydes til måls efter katten kender jeg alt til herhjemme
Endnu har hun ikke fundet ud af hvordan hun tager en body af 
Jeg syntes som sådan ikke det har været et problem efter vi er skiftet til sommertid - det var lige så snart hun fandt ud af, at hun kan smide sutter, bamser og alt udover tremmesengen 
Vi kan ikke lade være med at kigge på hinanden herhjemme, når vi kan høre sutterne blive kastet