Bryst størrelse ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2012

BabyHL

LilleChelle skriver:

Jeg har været inde i deres butikker, men hver gang må jeg gå derfra med et "nej, det har vi desværre ikke". Jeg bruger 65E/F. 

Og har indtil videre kun fundet freya og Curvy kate der sidder ordentligt. Og de forhandles enten på nettet eller hos Lace, som ligger i Århus eller Flensborg  

Findes der ikke sådan nogle BH-størrelses-guider på nettet ? Sådan så du selv kunne måle, og skønne dig frem til, hvad du måske skulle bruge ?

Og så må du jo bestille på nettet hvis det er - prøv dig frem.. De har vel returret, hvis ikke du kan passe dem .

Det er godt nok en lidt besværlig måde - men det er vel ligeså besværligt (og dyrere) at tage 200 km

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2012

JH12

Jeg vokset en enkelt størrelse i ´løbet af de først 20 uger.. også har det ellers holdt pause indtil nu.. men skal da lige love for de vokser HELT VILDT her den sidste uge inden termin !!!

Anmeld

4. maj 2012

Bb3031

Inden jeg blev gravid brugte jeg en str. 65E. Under graviditeten voksede og voksede de, så jeg til sidst brugte en str. 70J. Jeg tog 16 kg på under graviditeten og de var fordelt på mave og bryster

Jeg kunne ingen bh´er finder her i Danmark, som jeg kunne passe. Heldigvis boede jeg i England under graviditeten. I england er det nemmere at finde bh´er med lille omkreds og stor skål.

I dag snart 2 år efter fødslen bruger jeg en str. 65F og jeg vejer det samme som før graviditeten. Jeg har meget svært ved at finde bh´er som jeg kan passe grundet den lille omkreds og store skål. Jeg handler altid i Change. Der kan jeg som regel finde en, som jeg kan passe.

Anmeld

4. maj 2012

Ayasmor

Tror det er meget forskelligt. Jeg selv gik fra en c-skål til en DD-skål i graviditeten. Var så smpt på vej ud af en E-skål mens jeg ammede

Anmeld

4. maj 2012

morbibi

LilleChelle skriver:

Hvor meget skal man forvente ens bryster vokser i graviditeten? 

Meget individuelt. Jeg bruger stadig samme BH og jeg er i uge 39 idag

Anmeld

4. maj 2012

LilleChelle

morbibi skriver:

Meget individuelt. Jeg bruger stadig samme BH og jeg er i uge 39 idag

Heldige dig !!! 

Anmeld

4. maj 2012

LilleChelle

BabyHL skriver:

Findes der ikke sådan nogle BH-størrelses-guider på nettet ? Sådan så du selv kunne måle, og skønne dig frem til, hvad du måske skulle bruge ?

Og så må du jo bestille på nettet hvis det er - prøv dig frem.. De har vel returret, hvis ikke du kan passe dem .

Det er godt nok en lidt besværlig måde - men det er vel ligeså besværligt (og dyrere) at tage 200 km

Ja, besværligt er det ihvertfald. Jeg har én BH jeg kan passe, derfor ved jeg hvilken str. jeg passer lige pt. Men ville bare være træls at gå ud og bruge en masse penge på nogle, som jeg så kun kan passe et stykke tid, hvorefter jeg så skal ud og købe nogle flere.

Men ja - det er nok meget individuelt, hvor meget man vokser i bryststørrelse. 

Anmeld

4. maj 2012

Guldimaven

Jeg tror ikke rigtig man kan sige noget som en tommelfinger regel..  jeg har termin i den her måned, og mine er endnu ikke vokset.. Men regner da med at når mælken løber til, så vokser de en størrelse eller to.

Anmeld

4. maj 2012

EKBJ

LilleChelle skriver:

Jeg har været inde i deres butikker, men hver gang må jeg gå derfra med et "nej, det har vi desværre ikke". Jeg bruger 65E/F. 

Og har indtil videre kun fundet freya og Curvy kate der sidder ordentligt. Og de forhandles enten på nettet eller hos Lace, som ligger i Århus eller Flensborg  

Jeg er vokset fra en 65 til 75 .. 

(39+3).. 

Anmeld

4. maj 2012

Lullaby

Før 1: D
Efter 1: E
Før 2: E
Efter 2: F
Før 2: F
Nu igang med 3: Nærmer os g

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.