Bryst størrelse ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2012

Isaac's mor

Tror de flestes vokser, har ikk mødt nogen som har været gravide som ikk fik større bryster... Mine voksede f.eks. fra en C til en F

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2012

LilleChelle

BabyHL skriver:

Ja, det krydser vi fingre for så .

Men snak hellere med en ekspedient i de der undertøjsforretninger, for hende som jeg snakkede med fortalte, at jeg egentlig godt kunne have købt en 75H, men hun ville foreslå en 80H, fordi når nu jeg er gravid, så vil 75 automatisk blive for lille efterhånden som maven vokser, hvorimod en 80 så ville passe i længere tid, og måske helt til jeg føder

Og jeg vil sige, at jeg er glad for at jeg lyttede, for "allerede" nu, sidder 80 som "hånd i handske" fordi maven vokser.

Så man vil få problemer med omkredsen? 
Kommer maven virkelig så højt op at det vil have indflydelse.

Jeg har nemlig svært ved at tage i butik, da den nærmest butik ligger små 200 km. fra mig  

Anmeld

4. maj 2012

BabyHL

LilleChelle skriver:

Så man vil få problemer med omkredsen? 
Kommer maven virkelig så højt op at det vil have indflydelse.

Jeg har nemlig svært ved at tage i butik, da den nærmest butik ligger små 200 km. fra mig  

Det er jo igen meget forskelligt fra person til person tror jeg .

Hos nogle sidder maven højt - hos andre lavt.. Den sidder ret højt på mig.. Det er nok en vurderingssag du kun selv kan afgøre

200 KM ?! Hvor i alverden bor du dog henne ? :O . Det var da godt nok langt ..

Anmeld

4. maj 2012

LilleChelle

BabyHL skriver:

Det er jo igen meget forskelligt fra person til person tror jeg .

Hos nogle sidder maven højt - hos andre lavt.. Den sidder ret højt på mig.. Det er nok en vurderingssag du kun selv kan afgøre

200 KM ?! Hvor i alverden bor du dog henne ? :O . Det var da godt nok langt ..

Ja okay. 

Jeg bor i Odense, og nærmeste butik der forhandler de mærker jeg kan bruge, ligger i Flensborg eller i Århus. Så der er en anelse langt op.  

Anmeld

4. maj 2012

Jonatansmor

LilleChelle skriver:

Hvor meget skal man forvente ens bryster vokser i graviditeten? 

Du kan ikke regne med noget som helst, køb BH'er du føler du kan smide ud bagefter, som du bliver større og større.

Mine gik fra smuk B-skål til en træls C-skål på de første 3 måneder. Og de var gigantiske (DD) da jeg ammede. Kunne næsten ikke gøre noget uden de kom i vejen

Anmeld

4. maj 2012

BabyHL

LilleChelle skriver:

Ja okay. 

Jeg bor i Odense, og nærmeste butik der forhandler de mærker jeg kan bruge, ligger i Flensborg eller i Århus. Så der er en anelse langt op.  

Odense er da ellers Danmarks 3. største by . Hvilke mærker er det du skal bruge? Kan sådan noget som Change, Hunkemøller eller Femilet ikke bruges ?

Anmeld

4. maj 2012

Ditte-3

har læst et sted at ca 1 kg pær bryst, men tror nu ik helt mine har læst det for syntes ikke de er så store.

Anmeld

4. maj 2012

LilleChelle

BabyHL skriver:

Odense er da ellers Danmarks 3. største by . Hvilke mærker er det du skal bruge? Kan sådan noget som Change, Hunkemøller eller Femilet ikke bruges ?

Jeg har været inde i deres butikker, men hver gang må jeg gå derfra med et "nej, det har vi desværre ikke". Jeg bruger 65E/F. 

Og har indtil videre kun fundet freya og Curvy kate der sidder ordentligt. Og de forhandles enten på nettet eller hos Lace, som ligger i Århus eller Flensborg  

Anmeld

4. maj 2012

LilleChelle

Jonatansmor skriver:

Du kan ikke regne med noget som helst, køb BH'er du føler du kan smide ud bagefter, som du bliver større og større.

Mine gik fra smuk B-skål til en træls C-skål på de første 3 måneder. Og de var gigantiske (DD) da jeg ammede. Kunne næsten ikke gøre noget uden de kom i vejen

Så er det ikke nu jeg skal fortælle at jeg brugte 65E/F før jeg blev gravid  

Anmeld

4. maj 2012

Francisca

Køb sports bh'er. det meget lettere og dem kan du vokse i.

Har været ude 2 gange indtil videre for at købe bh, da mine bryster er vokset meget!

Og den første jeg købte i graviditeten er ALT for lille nu!

Er vokset godt 3 str, og er idag 34+0

jeg køber ikke en ny igen venter til jeg har født for der forandrer de sig jo også.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.