Bryst størrelse ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.609 visninger
29 svar
0 synes godt om
4. maj 2012

LilleChelle

Hvor meget skal man forvente ens bryster vokser i graviditeten? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2012

Camillos

LilleChelle skriver:

tror det er meget individuelt.. er 16+4 idag, er vokset fra en c-d til E... hehe ... 

Anmeld

4. maj 2012

LilleChelle

Camillos skriver:

tror det er meget individuelt.. er 16+4 idag, er vokset fra en c-d til E... hehe ... 

Jeg er 15+4 idag, og kan altså ikke være i min E skål længere. 
Og da det mærke jeg går med ikke forhandles i Odense i fysiske butikker, er spørgsmålet jo så om jeg skal én eller to skåle op.  

Anmeld

4. maj 2012

BabyHL

LilleChelle skriver:

Som der også er en anden der nævner, så tror jeg at det er meget forskelligt

Mine bryster voksede ret hurtigt (og jeg ved ikke om de er færdige med at vokse endnu). Jeg er indtil videre gået fra en 75E til en 80H ! Og jeg er 26+0 idag.

Ihvertfald kan du vist roligt regne med, at skulle ud og investere i nye BH'er

Anmeld

4. maj 2012

LilleMie

LilleChelle skriver:

Jeg også sige, det er meget individuelt! Mine bryster forblev en D-skål under hele graviditeten og er det også nu mens jeg ammer 

Anmeld

4. maj 2012

Clisolka

LilleChelle skriver:

Det er forskelligt fra kvinde til kvinde  F.eks. så voksede mine ikke i graviditeten, men først da mælken løb til - Dolly Parton go home! Jeg gik fra en b-skål til en d-skål 

Anmeld

4. maj 2012

LilleChelle

Synes bare ikke jeg vil til ud og investere i nye to gange, hvis nu de vokser mere sidst i graviditeten, så jeg ikke kan være i dem jeg køber nu. :/ 
De er desværre ikke helt billige  

Anmeld

4. maj 2012

BabyHL

Hvis du stadig kan være i dine gamle BH'er nu, er der vel ingen grund til at købe nye endnu (heller ikke selvom de måske godt kunne sidde lidt bedre).

Jeg havde simpelthen intet valg, fordi jeg dårligt kunne trække vejret i mine gamle

Anmeld

4. maj 2012

LilleChelle

BabyHL skriver:

Hvis du stadig kan være i dine gamle BH'er nu, er der vel ingen grund til at købe nye endnu (heller ikke selvom de måske godt kunne sidde lidt bedre).

Jeg havde simpelthen intet valg, fordi jeg dårligt kunne trække vejret i mine gamle

Jeg kan desværre ikke være i de gamle længere, de giver buler både i siden så de trykker ind i brystet og så trykker de ind ovenpå brystet også

- Så jeg skal ud og have nogle nye. Så håber jeg bare jeg kan nøjes med disse og så forhåbentlig et par amme bh'er når den tid kommer. 

Anmeld

4. maj 2012

BabyHL

LilleChelle skriver:

Jeg kan desværre ikke være i de gamle længere, de giver buler både i siden så de trykker ind i brystet og så trykker de ind ovenpå brystet også

- Så jeg skal ud og have nogle nye. Så håber jeg bare jeg kan nøjes med disse og så forhåbentlig et par amme bh'er når den tid kommer. 

Ja, det krydser vi fingre for så .

Men snak hellere med en ekspedient i de der undertøjsforretninger, for hende som jeg snakkede med fortalte, at jeg egentlig godt kunne have købt en 75H, men hun ville foreslå en 80H, fordi når nu jeg er gravid, så vil 75 automatisk blive for lille efterhånden som maven vokser, hvorimod en 80 så ville passe i længere tid, og måske helt til jeg føder

Og jeg vil sige, at jeg er glad for at jeg lyttede, for "allerede" nu, sidder 80 som "hånd i handske" fordi maven vokser.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.