De første tegn på fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2012

EKBJ

-Sigrid- skriver:

Det er helt normalt til sidst at skulle gå med bind fordi der er så meget udflåd

Jeg går stadig kun med trusseindlæg.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2012

Mettefpigen

EKBJ skriver:

Hvordan kan man være sikker på at det er slimproppen? Og skal den "gå" inden fødsel går igang? 

Jeg kunne se med det samme at det ikk var alm udflåd da min slimprop gik...  Der var også blod i.....

Anmeld

4. maj 2012

pemiro

EKBJ skriver:

Kan desværre ikke give dig nogle svar, da jeg først har temin om 4 dage men følger lige med! 

Det er også helt i orden..

Ve støv mod dig så ...

Anmeld

4. maj 2012

Emily2012<3

Mine første tegn 40+6 var ondt i maven og mens smerter.. og plukveer som ret hurtigt blev til veer.

Kom på FG kl 23.50 og var 3 cm åben.

Kl 02.27 var jeg 5 cm åben og 02.47 var lillen ude..

Vandet gik på sygehuset og jeg begyndte at bløde.. 

Anmeld

4. maj 2012

pemiro

sabrina89 skriver:

Mit første tegn var tegnblødning 41+4 søndag morgen hvor jeg havde tid til igangsættelse om aftenen (de havde ikke plads til mig, så måtte vente til mandag) I løbet af natten til mandag begynder jeg at få veer (ikke voldsomme, så ingen alarm ) Ligger hele mandagen med små veer da vi kommer ind til igangsættelse mandag aften (skulle ha ballonkateter) Er jeg 2 cm åben og hun kan tag vandet   

Så du blev ikke sat igang alligevel?

Jeg har rigtig mange plukkeveer de her dage, uanset om jeg har lagt i sengen hele dagen eller om jeg har lavet havearbejde...

Idag har jeg så fået en hel del menssmerter, ved ikke om det er tegn på en snarlig fødsel eller om der bare bliver arbejdet viiirkelig hårdt på træningen dertil... Har ingen smerter...

Anmeld

4. maj 2012

pemiro

-Sigrid- skriver:

Slimproppen gik over 2-3 dage, fik rengørningsvandvid og tynd mave og så gik vandet

Fødte i 40+4 kl 5.16

Jeg har rigtig mange plukkeveer de her dage, uanset om jeg har lagt i sengen hele dagen eller om jeg har lavet havearbejde...

Idag har jeg så fået en hel del menssmerter, ved ikke om det er tegn på en snarlig fødsel eller om der bare bliver arbejdet viiirkelig hårdt på træningen dertil... Har ingen smerter...

Har dog ikke lagt mærke til noget med udflåd/slimprop

Anmeld

4. maj 2012

lycly

Jeg havde absolut ingen tegn. Vågnede op om morgenen på terminsdagen med veer -og fødte om aftenen. Var i biografen aftenen før og der var overhoved intet der tydede på at jeg ville føde 24 timer efter

Anmeld

4. maj 2012

pemiro

MortilCilas skriver:

Jeg havde vildt mange pluk veer og de var enda regelmæssige om natten i op til 3 timer af gangen, en uges tid før fødseln. Natten før fødslen kunne jeg ikke sove, og havde lyst til at cleane hele huset! Mit vand gik 3.30, ti dage over termin

Jeg har rigtig mange plukkeveer de her dage, uanset om jeg har lagt i sengen hele dagen eller om jeg har lavet havearbejde... Vil skyde på jeg har omkring 4 i timen, har dog ikke målt dem med længe osv...

Anmeld

4. maj 2012

pemiro

Mettefpigen skriver:

Jeg fødte 38+1 og mine første tegn var at jeg fik stille plukveer 1830 om aftenen, ca 10 min imellem, og de blev kraftigere og kraftigere og ca kl 01 var der 5 min imellem.. Så kørte på sygehuset ca 0130 og der var jeg 4 cm åben....

Anmeld

4. maj 2012

sabrina89

pemiro skriver:

Så du blev ikke sat igang alligevel?

Nej for da de tog vandet udvidet jeg mig meget hurtig (fra 2 cm til 7 cm på lidt over en time)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.