De første tegn på fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.551 visninger
50 svar
2 synes godt om
4. maj 2012

pemiro

Hej med jer

Hvad var jeres aller første tegn på fødsel? Og fødte i før, efter eller på terminen?

Fortsat go dag derude

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2012

EKBJ

pemiro skriver:

Hej med jer

Hvad var jeres aller første tegn på fødsel? Og fødte i før, efter eller på terminen?

Fortsat go dag derude

Kan desværre ikke give dig nogle svar, da jeg først har temin om 4 dage men følger lige med! 

Anmeld

4. maj 2012

sabrina89

Mit første tegn var tegnblødning 41+4 søndag morgen hvor jeg havde tid til igangsættelse om aftenen (de havde ikke plads til mig, så måtte vente til mandag) I løbet af natten til mandag begynder jeg at få veer (ikke voldsomme, så ingen alarm ) Ligger hele mandagen med små veer da vi kommer ind til igangsættelse mandag aften (skulle ha ballonkateter) Er jeg 2 cm åben og hun kan tag vandet   

Anmeld

4. maj 2012

-Sigrid-

Hej med jer

Fortsat go dag derude

Slimproppen gik over 2-3 dage, fik rengørningsvandvid og tynd mave og så gik vandet

Fødte i 40+4 kl 5.16

Anmeld

4. maj 2012

EKBJ

-Sigrid- skriver:

Slimproppen gik over 2-3 dage, fik rengørningsvandvid og tynd mave og så gik vandet

Fødte i 40+4 kl 5.16

Hvordan kan man være sikker på at det er slimproppen? Og skal den "gå" inden fødsel går igang? 

Anmeld

4. maj 2012

MortilCilas

Jeg havde vildt mange pluk veer og de var enda regelmæssige om natten i op til 3 timer af gangen, en uges tid før fødseln. Natten før fødslen kunne jeg ikke sove, og havde lyst til at cleane hele huset! Mit vand gik 3.30, ti dage over termin

Anmeld

4. maj 2012

-Sigrid-

EKBJ skriver:

Hvordan kan man være sikker på at det er slimproppen? Og skal den "gå" inden fødsel går igang? 

Rigtig, rigtig meget udflåd, og meget "fast" i det.. Men stadig blævrende :O

Og nej, det er langt fra ved alle den går, og den kan også gå flere gange og der kan være lidt blod i, til tider

Anmeld

4. maj 2012

Mettefpigen

pemiro skriver:

Hej med jer

Fortsat go dag derude

Jeg fødte 38+1 og mine første tegn var at jeg fik stille plukveer 1830 om aftenen, ca 10 min imellem, og de blev kraftigere og kraftigere og ca kl 01 var der 5 min imellem.. Så kørte på sygehuset ca 0130 og der var jeg 4 cm åben....

Anmeld

4. maj 2012

EKBJ

-Sigrid- skriver:

Rigtig, rigtig meget udflåd, og meget "fast" i det.. Men stadig blævrende :O

Og nej, det er langt fra ved alle den går, og den kan også gå flere gange og der kan være lidt blod i, til tider

Jeg er nemlig i tvivl om min er gået, men det går jeg ud fra den ikke er når du beskriver det sådan.. 

Anmeld

4. maj 2012

-Sigrid-

EKBJ skriver:

Jeg er nemlig i tvivl om min er gået, men det går jeg ud fra den ikke er når du beskriver det sådan.. 

Det er helt normalt til sidst at skulle gå med bind fordi der er så meget udflåd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.