hvad ønsker en 4 årrig sig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2009

Siber

linemus skriver:

ja den er fed!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2009

Siber

Loggidut skriver:

en 4 årig?

hmmm, jeg ville nok gætte på en stor flot pony, et lækkert stor cirkus, med masser af klovne...?

Aj jeg ved det seriøst ikke, jeg har aldrig prøvet at have en datter på den alder, men jeg kan jo kigge med og hente indspiration til om to år?

ja loggi, hun ønsker sig faktisk en hest hun kan ride på, og som kan bo i skoven......og en rigtig hund!
Men men den går ikke her i antiheste fam og allergi fam, desværre Alma

Jeg har altid været god og elsker at finde gaver, men jeg løb bare lige tør. jeg synes også det er svært med to tøser, for skal de have det samme, eller nogen lunde det samme.

Johanna vil jo alt hvad søs gør, så jeg er begyndt at kalde hende copy kat!

Knus Siber

Anmeld

18. april 2009

Siber

linemus skriver:

Hm, jeg er nok ikke den store hjælp, for jeg kender kun til drenge-ønsker, og hun gider vel næppe sådan noget med ninjaturtles og transformers

Hvad med en cykel? Det fik Sebastian, da han blev fire. Han fik også et kasseapparat (i fin lyserød/lilla...) med tilhørende kurv og varer, og det har han leget helt vildt meget med. Elsker at lege købmand. Og så fik han en cd afspiller, så han kan høre musik på værelset - kæmpe hit.

Knus Line

Fandt lige inspiration fra Nadi's link:

Bilibo: Den her skulle være ret sjov - er for børn fra 2-7 år. (se billede nedenunder)

ja et kasseapperart har hun kun i baby version, og det er et hit hos kusinen! cd afspiller fik hun til jul, men det kunne være hun skulle ønske sig cdér, så vi slipper for at høre "ramt i natten" hele tiden

tak for inspiration
Knus Siber

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.