hvad ønsker en 4 årrig sig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

567 visninger
12 svar
0 synes godt om
16. april 2009

Siber

Hej Tøser,

Så bliver Alma snart 4 år, men hva dælan skal hun ønske sig?

Kom så piger frem med kreativiteten, og hjælp mig!

Knus Siber, der kan se græsplæne! og skal være græsenke i 5 dage øv!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2009

Nadi

Prøv og kig på den her side. Synes den er fantastisk, og der er bare alt muligt til alle aldre og i alle prisklasser

http://lirumlarumleg.dk/shop/catalog/index.php?infoBox=0&cPath=24&osCsid=4ad1jnj8qc44bht3k37ik099i0

Synes faktisk at bagesættet til 399,- er lidt sejt!

Anmeld

16. april 2009

Rasmine

Har du spurgt hende?
Eller vist hende et BR katalog og en kuglepen til at krydse af med?

PS: danskespil.dk, der kan man MÅSKE vinde en masse penge, så man kan købe alt de ønsker, for christ hvor er der mange krydser i vores BR kataloger....

Anmeld

16. april 2009

Loggidut

en 4 årig?

hmmm, jeg ville nok gætte på en stor flot pony, et lækkert stor cirkus, med masser af klovne...?

Aj jeg ved det seriøst ikke, jeg har aldrig prøvet at have en datter på den alder, men jeg kan jo kigge med og hente indspiration til om to år?

Anmeld

16. april 2009

linemus

Hm, jeg er nok ikke den store hjælp, for jeg kender kun til drenge-ønsker, og hun gider vel næppe sådan noget med ninjaturtles og transformers

Hvad med en cykel? Det fik Sebastian, da han blev fire. Han fik også et kasseapparat (i fin lyserød/lilla...) med tilhørende kurv og varer, og det har han leget helt vildt meget med. Elsker at lege købmand. Og så fik han en cd afspiller, så han kan høre musik på værelset - kæmpe hit.

Knus Line

Fandt lige inspiration fra Nadi's link:

Bilibo: Den her skulle være ret sjov - er for børn fra 2-7 år. (se billede nedenunder)

Anmeld

16. april 2009

linemus

16. april 2009

linemus

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. april 2009

ka li ja

fuck den er grineren!. den skal mine unger også ha!!

jeg blir fattig af at glo på den her side tøser!!

Anmeld

18. april 2009

Siber

Nadi skriver:

Prøv og kig på den her side. Synes den er fantastisk, og der er bare alt muligt til alle aldre og i alle prisklasser

http://lirumlarumleg.dk/shop/catalog/index.php?infoBox=0&cPath=24&osCsid=4ad1jnj8qc44bht3k37ik099i0

Synes faktisk at bagesættet til 399,- er lidt sejt!

hej,

fed weebside, og god inspiration!

Må se mig omkring i Oslo (de har en fed legetøjsbutik, så vi fra vinduet en søndag)
Takker

Knus Siber

Anmeld

18. april 2009

Siber

Mebach skriver:

Har du spurgt hende?
Eller vist hende et BR katalog og en kuglepen til at krydse af med?

PS: danskespil.dk, der kan man MÅSKE vinde en masse penge, så man kan købe alt de ønsker, for christ hvor er der mange krydser i vores BR kataloger....

ja søde ven, jeg har spurgt hende, og hun sagde hmmm, det må mamma sige, hvad siger du mamma?

Men vi skal jo flytte igen, så det kunne jo være at det skulle være noget til værelset!

ja hvis jeg vandt en masse penge ved jeg godt hvad de skulle bruges på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.