Hvor meget lignede jeres børn sig selv på 3D scanning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2012

LinLin

Jeg synes ikke det lignede Adam... Men jeg vil gøre det igen næste gang alligevel ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2012

Musen5

projekt-ønskebarn skriver:

Som overskriften lyder kunne jeg godt tænke mig at høre hvor mange der synes at deres børn ligne sig selv på 3D scanningen da de blev født. Evt med billeder hvis nogen har lyst

Vi skal til 3D imorgen og håber at kunne få et lille vellignende billede med hjem så vi kan få stillet vores nysgerrighed lidt for hvordan hun ser ud 

Dejlig stor bededagferie til alle 

Bedøm selv :-)

/Mette

Anmeld

6. maj 2012

crille

projekt-ønskebarn skriver:

Ville bare lige skrive til alle der overvejer en 3D at i skal gøre det, det er de bedst brugte penge nogensinde og en kæmpe oplevelse 

Vi fik nogle helt igennem fantastiske billeder og kan allerede se hvem hun ligner og på hvilke træk

Dejlig dag til alle! 

Jeg overvejer faktisk lidt at droppe det.. Nu ser jeg lidt tiden an. Syntes alle taler så godt om det og ved jeg bliver super rørt hver gang jeg ser Magne til scanning.. Ved ikek helt hvad det er.. Måske er det frygt for ikke at opleve det forventede.. syntes egentlig også mange af babyerne ligner hinanden på 3d, jeg er vist rigtig dårlig til at få det samme ud af billederne som jer andre og så er det jeg tænker at jeg måske bliver skuffet hvis jeg holder mig til at tage afsted.. 

Anmeld

6. maj 2012

projekt-ønskebarn

Synes det ligner meget godt  

Jeg tror ikke at du bliver skuffet men det er selvfølgelig bare min vurdering. Jeg synes det var så fantastisk en oplevelse men forstår også godt dem som gerne bare vil vente til de bliver født for de billedet de laver Idag er virkelig virkelighedsnære har jeg erfaret. Du kan tydeligt se alle træk og hvem de ligner. Det kunne man ihvertfald i vores tilfælde. Synes du skal gøre hvad du føler for. Det er jo også mange penge hvis man frygter at man bliver skuffet hvilke jeg nu ikke tror at du vil blive  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.