Hvor meget lignede jeres børn sig selv på 3D scanning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Den vi fik med thea var i Silkeborg. Den vi har fået denne gang er på privat hospitalet aleris i Herning. Vi ku ik vælge mellem forskellige pakker. Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2012

MortilCilas

Min søn lignede sin far helt vildt meget på 3D scanningen, han havde meget markeret læber, og en stor næse men da hen blev født lignede han mig, stadig markeret læber men ikke i samme grad og ikke så stor en næse

Anmeld

4. maj 2012

JH12

Vi fik en scanning i uge 29, hvor bedstemødre og kæresten sagde hun lignet mig helt vildt, så vi er meget spændte på hvordan hun ser ud når hun engang gider at komme til verden.. (termin 8.maj.)

Men til vores scanning havde hun hænder, arme og ben oppe i hovedet, vi var dog rigtig heldige at få nogle gode billeder af hovedet alligevel, men det skyldtes at jordemoren måtte skubbe meget til hende, og jeg måtte vende og dreje mig.. Men en helt fantastisk oplevelse..

Anmeld

4. maj 2012

annec

Her er Sebastian

Fra 3D, som nyfødt baby og nu

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. maj 2012

projekt-ønskebarn

Åhhh hvor er han bare sød. Sikke nogle fine billeder. Glæder mig endnu mere nu til imorgen  

tusind tak for alle jeres erfaringer!  

Anmeld

4. maj 2012

Mettefpigen

Det var heller ikk hlet nemt at se ham her.. Moderkagen og han var også lidt stædig men vi fik billeder fra siden...

Ved ikk rigtig om man kan se det er ham, men i kan da se hvad i synes

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. maj 2012

Mettefpigen

annec skriver:

Her er Sebastian

Fra 3D, som nyfødt baby og nu

Hihi ajjj næsen kan man se det hetl vildt meget på  Åhh en sød bassemand

Anmeld

4. maj 2012

Carl-Emil's mor

projekt-ønskebarn skriver:

Som overskriften lyder kunne jeg godt tænke mig at høre hvor mange der synes at deres børn ligne sig selv på 3D scanningen da de blev født. Evt med billeder hvis nogen har lyst

Vi skal til 3D imorgen og håber at kunne få et lille vellignende billede med hjem så vi kan få stillet vores nysgerrighed lidt for hvordan hun ser ud 

Dejlig stor bededagferie til alle 

Meget man er ikke i tvivl om det er ham g han lå også og sove på samme måde som på billedet i de første mdr.. Smider billed ind i aften når jeg er påComputeren

Anmeld

4. maj 2012

twinny

Jeg har desværre ingen billeder på min com. De ligger selvfølgelig på vores harddisk...

Men de ligner rigtig meget drengene, da de kom ud.

Anmeld

6. maj 2012

projekt-ønskebarn

Ville bare lige skrive til alle der overvejer en 3D at i skal gøre det, det er de bedst brugte penge nogensinde og en kæmpe oplevelse 

Vi fik nogle helt igennem fantastiske billeder og kan allerede se hvem hun ligner og på hvilke træk

Dejlig dag til alle! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.