Hvor meget lignede jeres børn sig selv på 3D scanning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.487 visninger
23 svar
0 synes godt om
4. maj 2012

projekt-ønskebarn

Som overskriften lyder kunne jeg godt tænke mig at høre hvor mange der synes at deres børn ligne sig selv på 3D scanningen da de blev født. Evt med billeder hvis nogen har lyst

Vi skal til 3D imorgen og håber at kunne få et lille vellignende billede med hjem så vi kan få stillet vores nysgerrighed lidt for hvordan hun ser ud 

Dejlig stor bededagferie til alle 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2012

Janni.

Jeg var ikke i tvivl. De lignede hinanden.

Jeg kan smide billede ind senere, er lige på fra mobilen..

Anmeld

4. maj 2012

babymus77

Jeg blev scannet 3 dage i streg:-) Flere gange om dagen!!! Min lille søn ville bestemt ikke vise sit ansigt helt:-) Han vendte sig om, gav en kold skulder, eller tog sine ynglings hænder op foran ansigtet... Jeg blev sendt på gå ture, hoppe, drikke kolde drikke, og Jdm skubbede til ham;-) Hehe skønt med en lille stædig fyr;-) ;-) Den 3 dag fik vi nogle ok billeder af ham, men må sige at jeg ikke synes det alligevel var så mange penge værd eftersom vores lille fyr ikke ville vise særlig meget;-)). Det jeg så, ligner han sin far;-)) En lille lækkermås;-)) God scannings tur til jer;-)

Anmeld

4. maj 2012

projekt-ønskebarn

Åh håber hun er mere samarbejdsvillig her, har store forventninger . Tusind tak  

Glædet mig til at se billeder senere  

Anmeld

4. maj 2012

crille

Følger lige med her.. Vi tænker at booke tid til en 3d i start juni, så vil da lige se med  

Anmeld

4. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Da vi ventede thea fik vi en 3 d i uge 28. Da hun blev født i uge 34, var der slet ingen tvivl om at det var den samme baby.

Denne gang er vi blevet scanet i uge 30 og det ser ud til baby i maven ligner sin far og søster, så er noget spændt på om det holder når hun kommer ud! Vh stind

Anmeld

4. maj 2012

crille

StineW79 skriver:

Da vi ventede thea fik vi en 3 d i uge 28. Da hun blev født i uge 34, var der slet ingen tvivl om at det var den samme baby.

Denne gang er vi blevet scanet i uge 30 og det ser ud til baby i maven ligner sin far og søster, så er noget spændt på om det holder når hun kommer ud! Vh stind

Tænker også en 3d i uge 29/30.. ihh, fedt at høre at i har haft sådan nogle gode scanninger  

Anmeld

4. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
crille skriver:

Tænker også en 3d i uge 29/30.. ihh, fedt at høre at i har haft sådan nogle gode scanninger  

Vil sige at den scaning vi fik i uge 28, var noget mere sjov at se! Den vi lige har fået i uge 30, lå hun hele tiden med hænderne i munden og navlesnoren dækkede også noget af ansigtet. Så var oppe og hoppe og drak kold vand. Endte med at få nogle rigtig fine billeder. Tror vi fik omkring 25, hvor med thea fik vi omkring 100. 

Det er en rigtig fed oplevelse, som for vores vedkomende har været alle pengene værd! Vh stine

Anmeld

4. maj 2012

Sara.

Da jeg havde født både Lærke og Nor, kunne jeg sagtens genkende dem fra 3d scanningen.

Hun kunne endda se at Nor havde en lille bitte kløft i hagen. (det var kun mig der var med til scanningen, og jeg har ikke nogen kløft i hagen).

Anmeld

4. maj 2012

crille

StineW79 skriver:

Vil sige at den scaning vi fik i uge 28, var noget mere sjov at se! Den vi lige har fået i uge 30, lå hun hele tiden med hænderne i munden og navlesnoren dækkede også noget af ansigtet. Så var oppe og hoppe og drak kold vand. Endte med at få nogle rigtig fine billeder. Tror vi fik omkring 25, hvor med thea fik vi omkring 100. 

Det er en rigtig fed oplevelse, som for vores vedkomende har været alle pengene værd! Vh stine

Hvor var det henne og var det en lille 3d pakke eller stor?

Vi overvejer bare en lille nemlig  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.