hvad er i bange for?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2012

Mira0911

1234567890 skriver:

den med at bukke og stoevsuge er fordi jeg stoevsugede da jeg fik smerter og mistede min ene tvilling (var gravid med tvillinger)

de andre ting er bare fordi jeg har hoert saa meget "farlig" om dem, at det ikke kan forlade mine tanker...

er du ikke bange for noget naar du er gravid?

Så er det forståeligt... 

Jeg var ikke sådan bange, jo for at miste, jeg blødte så også konstant fra 11+5 og frem til uge 19 ca.... Det var et helved... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2012

Gravid2012

Mira0911 skriver:

Så er det forståeligt... 

Jeg var ikke sådan bange, jo for at miste, jeg blødte så også konstant fra 11+5 og frem til uge 19 ca.... Det var et helved... 

puhaa.. det maatte da ikke ha vaeret rart... men alt gik godt?

Anmeld

3. maj 2012

Mira0911

1234567890 skriver:

puhaa.. det maatte da ikke ha vaeret rart... men alt gik godt?

Det var rigtig ubehageligt... Jeg har den skønneste Lina på 7 måneder.... 

Anmeld

3. maj 2012

Gravid2012

Mira0911 skriver:

glad for at hoere ...

Anmeld

3. maj 2012

Gravid2012

Mira0911 skriver:

altsaa ikke det foerste...

Anmeld

3. maj 2012

Princesspigen

bange ? ved ikke om jeg er bange..

men tænker ihværtifal mere over når jeg kører bil eller sidder i en bil, eller genneralt færdes i trafikken..

ellers så sådan noget som råt kød og sådan..

og så har jeg en voksen veninde der til fester tilbyder mig en drik eller 2 men jeg overhoved ikke vil røre det.. tænk nu hvis det skader baby..  

men ja ellers så tænker jeg ikke så meget over det..

vil så lige sige at man ikke skal være bange for katte, jeg har 2 og skifter kattebakke og jeg har altså ikke fået det der toxoplasmose endnu.. (7-9-13) selvfølgelig skal man tage sine forholds regler i forhold til kattebakken men ellers så er der intet problem i det..

Anmeld

3. maj 2012

TbCp

Da jeg ventede min datter brød jeg mig ikke om at cykle... hver gang jeg lænede mig frem mod styret var jeg sikker på jeg brækkede nakken på hende..

Vidste godt at det var helt vildt fjollet, men kunne simpelthen ikke få den åndsvage tanke ud af hovedet

Anmeld

3. maj 2012

Mira0911

1234567890 skriver:

glad for at hoere ...

Ja det er skønt.. Blødte også med min store pige, det var bare et par dage... 

Anmeld

3. maj 2012

Mira0911

1234567890 skriver:

altsaa ikke det foerste...

Ved jeg godt... 

Anmeld

3. maj 2012

MortilCilas

Nu hører jeg ikke under her men da jeg var gravid var jeg mest bange for at få mast maven, at selen skulle stramme over maven, eller et hårdt stød på maven.

Skal lige siges at jeg tit havde hudafskrabninger på maven, da den voksede så hurtig at jeg stod for tæt på døren når den skulle åbnes, forbi stole osv haha.

Også sparede jeg på parfume og makeup, mest fordi jeg lignede en kæmpe flodko alligevel! sådan en omgang væske over ALT er ikke lige frem charmerende, ikke til mig i hvertfald

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.