hvad er i bange for?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.518 visninger
24 svar
0 synes godt om
3. maj 2012

Gravid2012

efter jeg er blevet gravid, er jeg blevet bange for at goer bestemte ting, for at ikke skade mit barn, eller miste..... nogen ting som nok andre ikke syntes er farligt, men ingen kan overtale mig om at goer det, for jeg foeler inde i mig at det er farligt...nogen ting er maaske rigtig at man skal passe paa. Jeg kan aldrig blive klog paa hvad man maa og hvad man ikke maa. Har i ogsaa saadan nogen frygter? og hvad er det ?

mine er...

jeg er blevet total bange for at stoevsuge...

jeg er bange for at tag de kogende varme bad jeg engang tog...

jeg er bange for at loebe...

jeg er bange for at bukke mig.....

jeg er bange for at roere katte...

jeg er bange for at hoere hoejt musik....

hvad med jer????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2012

MorDk

Jeg er ikke som sådan bange for at gøre noget...

Men jeg er selvfølgelig bange for at miste min lille pige... MEN vil ikke tænke på det...!!! 

Anmeld

3. maj 2012

Mira0911

1234567890 skriver:

efter jeg er blevet gravid, er jeg blevet bange for at goer bestemte ting, for at ikke skade mit barn, eller miste..... nogen ting som nok andre ikke syntes er farligt, men ingen kan overtale mig om at goer det, for jeg foeler inde i mig at det er farligt...nogen ting er maaske rigtig at man skal passe paa. Jeg kan aldrig blive klog paa hvad man maa og hvad man ikke maa. Har i ogsaa saadan nogen frygter? og hvad er det ?

mine er...

hvad med jer????

Hvorfor er du bange for de ting ? 

Anmeld

3. maj 2012

Gravid2012

MorDk skriver:

Jeg er ikke som sådan bange for at gøre noget...

Men jeg er selvfølgelig bange for at miste min lille pige... MEN vil ikke tænke på det...!!! 

jeg er maaske en lille pivskid... hihi ...

Anmeld

3. maj 2012

SD

1234567890 skriver:

mine er...

hvad med jer????

jeg er ikke bange for noget.

Der er ikke nogen af de ting du nævner der der er farlige. Det eneste af dem som man kan sige noget om er løb. Men det er KUN hvis du ikke er vant til at løbe i forvejen - så frarådes det.... alt det andet sker der ikke noget ved.

Anmeld

3. maj 2012

Jonatansmor

Tænkte ikke så meget over det. Men stoppede med at ride da lægen bad mig om det, modvilligt og med surmule, men jeg stoppede.

Jeg frygter ikke at miste, der er ingen i min familie der har spontant mistet en graviditet, så der er ikke rigtigt nogen grund til jeg "går i panik"

Mit råd er, at skubbe det fra sig. Den spontane abort kan man aldrig fjerne, sker det så sker det, uanset hvor meget eller lidt du har lavet. Det kan være hårdt at beslutte sig for, at gemme på sin frygt, men det at gå med en hjerne der konstant arbejder for at finde en ny fare, gavner slet heller ikke din krop i den proces det er at skabe et liv.

Slap af og lad livet tage dig den vej du nu skal?

Anmeld

3. maj 2012

Gravid2012

Mira0911 skriver:

den med at stoevsuge er fordi da jeg mistede den ene tvilling (var gravid med tvilliger), der fik jeg smerterne da jeg stoevsugede....

den med de kogende bad er fordi de siger de her nede i Graekenland er farligt naar man er gravid, tror det er noget bullshit, men alligevel kan det ikke forlade mine tanker...

det med at loebe, er bare fordi ... ja ved egentlig ikke hvorfor...

den med at bukke sig, har egentlig noget at goer med det med at stoevsuge, da jeg bukker mig meget naar jeg stoevsuger...

det med katte er fordi det har jeg hoert mange gange, baade i dk og her...

det med musikken er fordi jeg taenker barnet nok kan hoere nu, saa det maa da ikke vaere rart at hoere hoejt musik...

er du ikke bange for noget naar du er gravid?

kram

den med at bukke og stoevsuge er fordi jeg stoevsugede da jeg fik smerter og mistede min ene tvilling (var gravid med tvillinger)

de andre ting er bare fordi jeg har hoert saa meget "farlig" om dem, at det ikke kan forlade mine tanker...

Anmeld

3. maj 2012

Gravid2012

1234567890 skriver:

den med at bukke og stoevsuge er fordi jeg stoevsugede da jeg fik smerter og mistede min ene tvilling (var gravid med tvillinger)

de andre ting er bare fordi jeg har hoert saa meget "farlig" om dem, at det ikke kan forlade mine tanker...

aarh saa fik jeg skrevet det to gange.... troede ikke den foerste var sent

Anmeld

3. maj 2012

Gravid2012

Mira0911 skriver:

Hvorfor er du bange for de ting ? 

kom til at skrive mit svar et andet sted.. ved ikke helt hvad der skete.. svaret staar lidt laengere nede... ups haaber du kan finde den

Anmeld

3. maj 2012

Gravid2012

SD skriver:

jeg er ikke bange for noget.

Der er ikke nogen af de ting du nævner der der er farlige. Det eneste af dem som man kan sige noget om er løb. Men det er KUN hvis du ikke er vant til at løbe i forvejen - så frarådes det.... alt det andet sker der ikke noget ved.

ja ved ogsaa inderst inde at det ikke er farligt.. men puha, er bare saa bange for de ting, da jeg altid taenker "hvis nu de andre har ret".... dem der har sat de ting ind i mit hoved

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.