6+1 (nr 2 barn)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2012

Muhmi

VNB skriver:

Selvom det kun er en 1 siden jeg lagde et par billeder her ind sidst, kan man allerede nu se forskel! 

Jeg er HELT vildt oppustet... især om aftenen! 

mine bukser strammer allerede lidt, og min veninde gættede idag at jeg er gravid fordi hun synes jeg var blevet lidt "tyk" om maven! 

for 1 uge siden kunne man intet se! og nu kan man... det er alligevel lidt sjovt synes jeg  

Vægten siger akkurat det samme, og det er jo selvfølgelig ikke bebsi der fylder endnu... men livmoderen er ihvertfald i "vokse-alderen" lige nu  har også en del ligament smerter. 

her er der 2 helt friske billeder 

Hihi hvor fint... Du var helt flad på mavsen da vi sås i sidste weekend... Og BLØB så kom der babyhule!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2012

VNB

Muhmi skriver:

Hihi hvor fint... Du var helt flad på mavsen da vi sås i sidste weekend... Og BLØB så kom der babyhule!!

ja er det ikke syret??? 

hvad sker der lige for det? 

om morgenen er der også en lille bule, men den er vildest om aftenen! 

Anmeld

4. maj 2012

Muhmi

VNB skriver:

ja er det ikke syret??? 

hvad sker der lige for det? 

om morgenen er der også en lille bule, men den er vildest om aftenen! 

Mega syret

Men totalt fedt... Det skal jo også gå lidt hurtigere anden gang...

Hvis ikke jeg var så flomset og løs i huden fra sidste gang, så ville jeg også ligge billeder ind, men det kan jeg vidst ligeså godt vente med til jeg kommer i uge 25 eller sådan noget... Hahahahah

Daaaarjlig babyhule søde!

Anmeld

4. maj 2012

Annette A

VNB skriver:

jamen så glæder jeg mig til at skulle følges med dig  

ja man er altid mega nervøs i første trimester... det blir super godt at nå over NF! 

men indtil videre vil jeg bare nyde det, og tage tingene som de kommer  

mange mange tak og også held og lykke til dig 

Ja det nytter ikke at spilde tiden for meget på bekymringer. Vi kan ikke gøre så meget til eller fra lige nu andet at glæde os over nuet. Og ja glæde sig til de milepæle der dukker op undervejs.. Ja blir spænende at følges med de små julebabyer..

Anmeld

5. maj 2012

VNB

Muhmi skriver:

Mega syret

Men totalt fedt... Det skal jo også gå lidt hurtigere anden gang...

Hvis ikke jeg var så flomset og løs i huden fra sidste gang, så ville jeg også ligge billeder ind, men det kan jeg vidst ligeså godt vente med til jeg kommer i uge 25 eller sådan noget... Hahahahah

Daaaarjlig babyhule søde!

ja jeg har godt nok tit hørt at det går hurtigere anden gang men SÅ hurtigt havde jeg nu alligevel ikke set den komme... 

ork jo, du kan da sagtens snart ligge nogle smukke billeder ind  

en baby-mavse er sku smuk uanset hvilken størrelsen den er 

Anmeld

5. maj 2012

VNB

Kellie skriver:

Ja det nytter ikke at spilde tiden for meget på bekymringer. Vi kan ikke gøre så meget til eller fra lige nu andet at glæde os over nuet. Og ja glæde sig til de milepæle der dukker op undervejs.. Ja blir spænende at følges med de små julebabyer..

lige præcis 

ja det blir skøøøønt med julebebser  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.