6+1 (nr 2 barn)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.531 visninger
35 svar
0 synes godt om
3. maj 2012

VNB

Selvom det kun er en 1 siden jeg lagde et par billeder her ind sidst, kan man allerede nu se forskel! 

Jeg er HELT vildt oppustet... især om aftenen! 

mine bukser strammer allerede lidt, og min veninde gættede idag at jeg er gravid fordi hun synes jeg var blevet lidt "tyk" om maven! 

for 1 uge siden kunne man intet se! og nu kan man... det er alligevel lidt sjovt synes jeg  

Vægten siger akkurat det samme, og det er jo selvfølgelig ikke bebsi der fylder endnu... men livmoderen er ihvertfald i "vokse-alderen" lige nu  har også en del ligament smerter. 

her er der 2 helt friske billeder 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2012

VNB

eller... jeg er måske den eneste som kan se det?  

Anmeld

3. maj 2012

MyBigWish

Rigtig fin baby bule 

Anmeld

3. maj 2012

Gaia

Sikke en fin fin bule glæder mig til at følge dig.Synes godt jeg kan se bulen. Ih bliver så spændende om der gemmer sig enlille pige eller dreng derinde...eller måske tvillinger.. 

Anmeld

4. maj 2012

Annette A

Ja man kan allerede se den gravidform der først plejer at komme lidt længere henne. Jeg ser bare halvtyk og oppustet ud. Din mave er da rigtig fin allerede.

Anmeld

4. maj 2012

ønskebørn74

VNB skriver:

Selvom det kun er en 1 siden jeg lagde et par billeder her ind sidst, kan man allerede nu se forskel! 

Jeg er HELT vildt oppustet... især om aftenen! 

mine bukser strammer allerede lidt, og min veninde gættede idag at jeg er gravid fordi hun synes jeg var blevet lidt "tyk" om maven! 

for 1 uge siden kunne man intet se! og nu kan man... det er alligevel lidt sjovt synes jeg  

Vægten siger akkurat det samme, og det er jo selvfølgelig ikke bebsi der fylder endnu... men livmoderen er ihvertfald i "vokse-alderen" lige nu  har også en del ligament smerter. 

her er der 2 helt friske billeder 

hold op hvor går det stærkt denne gang!!!!

total smuk mave!!!  ligesom dig..

Anmeld

4. maj 2012

VIPpigen

Øjj hvor en fin mave... Åhh, savner sådan min mave nu når jeg ser alle dem...
Hvor er det spændende... Så ikke dine sidste mavebilleder,men jeg kan bestemt godt se en lille bule <3

Anmeld

4. maj 2012

Mother-love

Rigtig fin mavse. Glæder mig til at følge din mave endnu engang

Anmeld

4. maj 2012

VNB

VIPpigen skriver:

Øjj hvor en fin mave... Åhh, savner sådan min mave nu når jeg ser alle dem...
Hvor er det spændende... Så ikke dine sidste mavebilleder,men jeg kan bestemt godt se en lille bule <3

1000 tak søde 

ja jeg har også bare savnet at have en gravid-mave lige siden Viktor kom ud nærmest hihi  

her kan de se billeder fra da jeg var 5+0. 

https://www.baby.dk/debat/170940pi1/uge-6/foerste-mavebillede-50-nr-2-barn.aspx 

Jeg synes det er SÅ vildt at jeg på en uge kan blive så oppustet! 

men har nu godt hørt om at nogle bliver hurtigt stor anden gang 

Anmeld

4. maj 2012

VNB

MyBigWish skriver:

Rigtig fin baby bule 

ih 1000 tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.