6+1 (nr 2 barn)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2012

ønskebørn74

VNB skriver:

så har du jo også noget at glæde dig til  

uanset om du tester eller ej, vil den jo være der hvis den er der. 

og det er den! 

(hehe ømh var det til at forstå? )

jep..

lige nu nyder jeg bare alle graviditets tegnene og tager en dag af gangen.. jeg kan tids nok blive skuffet hvis det er en combo af crinone og et ton østrogen jeg bliver pumpet med..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2012

VNB

ønskebarn74 skriver:

jep..

lige nu nyder jeg bare alle graviditets tegnene og tager en dag af gangen.. jeg kan tids nok blive skuffet hvis det er en combo af crinone og et ton østrogen jeg bliver pumpet med..

det skal du ihvertfald også bare gøre søde! 

Anmeld

4. maj 2012

Annette A

VNB skriver:

mange tak 

ja formen er godt nok allerede ved at tage tydelig fat.. 

ved godt at det ikk er baby der fylder allerede, men jeg kan tydeligt mærke at min livmoder er forstørret  

jeg tvivler på at jeg kan holde den her graviditet skjult indtil NF... det kunne jeg ellers sagtens med Viktor 

hvor langt er du henne? 

Ja så det ikke sikkert du kan holde det så nemt skjult denne gang. Det kan man jo ikke gøre så meget ved. Jeg har godt nok i begge mine forrige graviditeter kunne holde det skjult til 4 måned, men er også spændt på det denne gang, hvis det ellers går som det skal med graviditeten.

Er et sted mellem 7-8 uge, har ikke været til lægen endnu men de terminsberegnere man kan finde på nettet siger 7+2 idag. Synes da det er vildt sjovt med en decemberbaby. Hvornår skulle du så have termin?

Anmeld

4. maj 2012

VNB

Kellie skriver:

Ja så det ikke sikkert du kan holde det så nemt skjult denne gang. Det kan man jo ikke gøre så meget ved. Jeg har godt nok i begge mine forrige graviditeter kunne holde det skjult til 4 måned, men er også spændt på det denne gang, hvis det ellers går som det skal med graviditeten.

Er et sted mellem 7-8 uge, har ikke været til lægen endnu men de terminsberegnere man kan finde på nettet siger 7+2 idag. Synes da det er vildt sjovt med en decemberbaby. Hvornår skulle du så have termin?

ih jamen så stort tillykke!  

Jeg har, ifølge min sidste menstrautions dato, termin den 26 December  

skal til en scanning på fredag i næste uge, hvor vi håber på at se hjerteblink og få en mere præcis termins dato

du kan også sagtens glæde dig til en lille december baby!

jeg har jo én i forvejen fra december, og det er en SKØN måned at være højgravid i og en rigtig hyggelig måned at gå hjemme hjemme med en helt lille ny født i

vi er super glade for at vi skal have endnu et december barn  

Anmeld

4. maj 2012

Annette A

VNB skriver:

ih jamen så stort tillykke!  

Jeg har, ifølge min sidste menstrautions dato, termin den 26 December  

skal til en scanning på fredag i næste uge, hvor vi håber på at se hjerteblink og få en mere præcis termins dato

du kan også sagtens glæde dig til en lille december baby!

jeg har jo én i forvejen fra december, og det er en SKØN måned at være højgravid i og en rigtig hyggelig måned at gå hjemme hjemme med en helt lille ny født i

vi er super glade for at vi skal have endnu et december barn  

Ja og ligeså TILLYKKE. Jamen det er da sjovt for Jer. Hvilken dato er Jeres første decemberbarn så fra? Det er ellers tæt på juleaften hva?

Sagde i sjov til  kæresten fordi han i nogle år har gået og drømt om en juleaften uden en massse familie, at det ka jo være han får muligheden i år.

Lyder dejligt det er en god måned at forøge familien i. Har selv en novemberdreng og en lille dreng fra september sidste år.

Det bliver spænende med scanningen, samt at få en mere præcis terminsberegning. Har du så mange symptomer nu og evt. kvalme?

Anmeld

4. maj 2012

VNB

Kellie skriver:

Ja og ligeså TILLYKKE. Jamen det er da sjovt for Jer. Hvilken dato er Jeres første decemberbarn så fra? Det er ellers tæt på juleaften hva?

Sagde i sjov til  kæresten fordi han i nogle år har gået og drømt om en juleaften uden en massse familie, at det ka jo være han får muligheden i år.

Lyder dejligt det er en god måned at forøge familien i. Har selv en novemberdreng og en lille dreng fra september sidste år.

Det bliver spænende med scanningen, samt at få en mere præcis terminsberegning. Har du så mange symptomer nu og evt. kvalme?

vores første er fra den 12 december  

hehe ja det er godt nok lidt for tæt på juleaften næsten  

håber ikke jeg føder på den 24... ALLE andre dage end det. 

men herregud, skulle den komme den dag, finder man jo nok ud af at få det til at fungere 

øj de blir tætte jeres 2 yngste så hva? var det planlagt? 

dejligt med en stor storebror som kan hjælpe til  

Anmeld

4. maj 2012

Mother-love

VNB skriver:

tak søde 

det er faktisk lidt sjovt når man har været herinde så længe efterhånden at jeg man får fuldt flere igennem 2 eller 3 graviditeter! 

Jeg er meget meget spændt på at se hvor stor jeg bliver denne gang  

Hahaha ja jeg var lige inde g kigge dine mave billeder fra sidste gang. Der var du dæmme stor. Og man er slet ikke i tvivl om at det var en dreng. For det hele sidder på maven. Iforhold til da jeg var gravid. Mit sidder både på røv lår og maven er også mere bred.

Anmeld

4. maj 2012

Annette A

VNB skriver:

vores første er fra den 12 december  

hehe ja det er godt nok lidt for tæt på juleaften næsten  

håber ikke jeg føder på den 24... ALLE andre dage end det. 

men herregud, skulle den komme den dag, finder man jo nok ud af at få det til at fungere 

øj de blir tætte jeres 2 yngste så hva? var det planlagt? 

dejligt med en stor storebror som kan hjælpe til  

smiler. Ja det var også min første tanke. JULEAFTEN var måske ikke den oplagte dag. Her siger den foreløbig termin d. 20 december. Men som du skriver. Det finder man jo bare ud af alligevel.

Ja det er planlagt. Vores første er 9 år og vi er enige om 3 børn. Så synes de skulle komme tættere denne gang. Nu har vi måtte høre for at vi har to "enebørn" og ja man bliver jo heller ikke yngre, så man må udnytte sin fertilitet, mens man har den.

Jamen de bedste ønsker til Jer med scanningen fredag og graviditeten generelt. Lige nu går man jo bare og håber på at komme godt gennem 1. trimester, da det hele jo er tidligt endnu.

Anmeld

4. maj 2012

VNB

michelledam skriver:

Hahaha ja jeg var lige inde g kigge dine mave billeder fra sidste gang. Der var du dæmme stor. Og man er slet ikke i tvivl om at det var en dreng. For det hele sidder på maven. Iforhold til da jeg var gravid. Mit sidder både på røv lår og maven er også mere bred.

haha ja jeg var pææænt stor sidste gang 

men ja, som du selv siger, så sad det hele bare direkte på maven! jeg tog ikke rigtig noget ektra på, på lårene og numsen dog lidt i kinderne 

sidste gang kunne man ikke se at jeg var gravid før jeg var i ca 14 uge... men jeg tvivler på at jeg kan holde det skjult så længe denne her gang.. ihvertfald hvis det fortsætter sådan her  

men det kan jo også godt ske at jeg bare er mega oppustet nu her, og at det måske falder lidt ind igen 

det kan godt ske at der er noget som snakken omkring hvordan maverne sidder... vi kendte jo ikke kønnet sidste gang, men alle sagde til mig at jeg ventede en dreng. og de fik jo ret  

denne her gang vil vi vide kønnet. så satser på at vi ved det om ca 9-10 uger  

Anmeld

4. maj 2012

VNB

Kellie skriver:

smiler. Ja det var også min første tanke. JULEAFTEN var måske ikke den oplagte dag. Her siger den foreløbig termin d. 20 december. Men som du skriver. Det finder man jo bare ud af alligevel.

Ja det er planlagt. Vores første er 9 år og vi er enige om 3 børn. Så synes de skulle komme tættere denne gang. Nu har vi måtte høre for at vi har to "enebørn" og ja man bliver jo heller ikke yngre, så man må udnytte sin fertilitet, mens man har den.

Jamen de bedste ønsker til Jer med scanningen fredag og graviditeten generelt. Lige nu går man jo bare og håber på at komme godt gennem 1. trimester, da det hele jo er tidligt endnu.

jamen så glæder jeg mig til at skulle følges med dig  

ja man er altid mega nervøs i første trimester... det blir super godt at nå over NF! 

men indtil videre vil jeg bare nyde det, og tage tingene som de kommer  

mange mange tak og også held og lykke til dig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.