Solcreme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.545 visninger
31 svar
0 synes godt om
16. april 2009

Sara.

Hej

Sidste år fik jeg købt noget solcreme på apoteket til min pige.. kan desværre ikke huske hvad det hedder (men med garanti når jeg ser tuben) Men hun fik udslæt/eksem på kroppen pga det.... jeg har selv børneeksem og er påpasselig med parfumer osv...
Men hvilken en har i gode erfaringer med?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2009

Rikke, Liam & Linus

Derma! (men har også hørt godt om minirisk/änglamark)

Derma er helt uden unødige konserveringsstoffer og parfume.

Man kan ikke altid stole på at det er godt bare fordi det kommer fra apoteket. Nogle af deres produkter er temmelig "giftige".

Anmeld

16. april 2009

1977

Profilbillede for 1977
Vi bruger den fra Matas, faktor 15. Det er svanemærket og nem at smørre ud

Anmeld

16. april 2009

Stumpen

Vi bruger den fra apoteket, kan heller ikke huske hvad den hedder (bare at den er hvid med orange spray-top).. Den er super nem at smøre ud, det eneste minus er at den kan efterlade en træls gul kant på bodyen -men vi bruger de billige fr a-z til 10 kr. stk, så det er ligemeget for vores vedkommende..

Anmeld

16. april 2009

LotteN

når vi nu snakker solcreme, må jeg så tillade mig og spørge mht solcreme til en 10 mdr pige, skal hun ikek smørres ind?
Vi skal til tyrkiet om 9 dage og i tilfælde af hun skal sidde i vandkanten, så kan vi jo ikke holde hende i skyggen... nogen der kan hjælpe der?

Anmeld

16. april 2009

Stumpen

Jeg ville gøre det fordi at min datter har min hudtype og der skal ikke meget til at jeg bliver rød.. Plus selv at sidde i skyggen bruner.. Jeg har aldrig været så brun som det år jeg ventede Mathilde, da jeg holdte mig i skyggen både pga at det var mega varmt og for ikke at blive rød..

Anmeld

16. april 2009

Rikke, Liam & Linus

16. april 2009

Rasmine

Vichy, fra apoteket, uden parabener og parfume.
Dyr, men lækker, nem at smøre ud.

Anmeld

16. april 2009

Stumpen

Mebach skriver:

Vichy, fra apoteket, uden parabener og parfume.
Dyr, men lækker, nem at smøre ud.

Lige nøjagtig den jeg taler om længere oppe..

Du er min redning McB

Anmeld

16. april 2009

A.

LotteN skriver:

når vi nu snakker solcreme, må jeg så tillade mig og spørge mht solcreme til en 10 mdr pige, skal hun ikek smørres ind?
Vi skal til tyrkiet om 9 dage og i tilfælde af hun skal sidde i vandkanten, så kan vi jo ikke holde hende i skyggen... nogen der kan hjælpe der?

ja det skal hun..alle steder vor tøj ikke dækker-helst lidt før i går ud.. man skal huske smøre nakke næse ører ansigt og fødder og smør igen hvis i har badet meget eller sveder meget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.