Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Camillos skriver: flot! ... Det er virkelig en hård tid i går igennem.. føler med jer! Det lyder som en flot afslutning i vil give jeres lille søn, det vil han værdsætte
flot! ... Det er virkelig en hård tid i går igennem.. føler med jer! Det lyder som en flot afslutning i vil give jeres lille søn, det vil han værdsætte
ved ik hvad jeg skal skrive så jeg noges med at sende et selv om det nok ik hjælper noget kunne bare ik gå fra denne tråd uden.
Kofoed. skriver:Tror også kun man kan, hvis man selv betaler for tingene.
MortilElias2010 skriver: Jeg læste et meget smukt digt idag og vil forsøge at gengive det til dig, da du var den første jeg tænkte på "Jeg har aldrig holdt dig, men jeg kan mærke dig. Jeg har aldrig talt med dig, men jeg kan høre dig Jeg lærte dig aldrig at kende, men jeg elsker dig "
Jeg læste et meget smukt digt idag og vil forsøge at gengive det til dig, da du var den første jeg tænkte på
"Jeg har aldrig holdt dig, men jeg kan mærke dig.
Jeg har aldrig talt med dig, men jeg kan høre dig
Jeg lærte dig aldrig at kende, men jeg elsker dig "
TR skriver: Man får tilskud fra kommunen
Man får tilskud fra kommunen
Kofoed. skriver:Vi gjorde ikke, men fik heller ikke søgt noget.
Kofoed. skriver: Tror også kun man kan, hvis man selv betaler for tingene.
Tror også kun man kan, hvis man selv betaler for tingene.
Vores bedemand søgte også kommunen. Troede faktisk at det var noget de gjore automatisk.
Vi betalte ikke en krone selv, da de gik over bilistens ansvarsforsikring.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128