Begravelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2012

TR

Kofoed. skriver:

Forresten har i søgt bidrag fra kommune?, man kan søge sådan noget begravelsesstøtte. Vi gjorde det ikke, men fortyder lidt, ville gerne have givet hende en sten eller sådan.

Men håber i for sagt et ordenligt sidste fravel

Ja det søger bedemanden for os , det havde vi ellers fået afvide på sygehuset vi ikk ku :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2012

MortilElias2010

Jeg læste et meget smukt digt idag og vil forsøge at gengive det til dig, da du var den første jeg tænkte på 

"Jeg har aldrig holdt dig, men jeg kan mærke dig.

Jeg har aldrig talt med dig, men jeg kan høre dig

Jeg lærte dig aldrig at kende, men jeg elsker dig  " 

Anmeld

2. maj 2012

Mettefpigen

Mange tanker herfra....

Anmeld

2. maj 2012

Kløver

Øv hvor er det frygteligt, i har oplevet det ingen bør opleve, men synes det Er en god måde at gøre det på. En i min familie mistede sin pige da hun var halvvejs, og havde kort inden set hende til scanning hvor alt var fint. Hun fik hende også begravet, og ligger nu på urneplads med sten på, hvor hendes navn og fødsels/dødsdag står på

Håber det bedste for jer, og at det bliver en smuk afsked
Mange kram herfra

Anmeld

2. maj 2012

4kløver

MortilElias2010 skriver:

Jeg læste et meget smukt digt idag og vil forsøge at gengive det til dig, da du var den første jeg tænkte på 

"Jeg har aldrig holdt dig, men jeg kan mærke dig.

Jeg har aldrig talt med dig, men jeg kan høre dig

Jeg lærte dig aldrig at kende, men jeg elsker dig  " 

Så smuk

Anmeld

2. maj 2012

4kløver

Et kæmpe kram herfra.

Anmeld

2. maj 2012

tarkoflen

Det er en smuk måde at få sagt farvel på! Godt I har gode mennesker omkring jer, det er vigtigt i sådan en svær tid!
herfra

Anmeld

3. maj 2012

mortilnoahogmelina

Stort .
Hvor gør det mig ondt det i skal igennem .

Smuk måde at suge farvel ..

Anmeld

3. maj 2012

Kofoed.

TR skriver:

Ja det søger bedemanden for os , det havde vi ellers fået afvide på sygehuset vi ikk ku :/

Tror også kun man kan, hvis man selv betaler for tingene.

Anmeld

3. maj 2012

Camillos

TR skriver:

Hej alle sammen , lige lidt nyt herfra.

Det er mig der står bag https://www.baby.dk/debat/171711pi1/graviditet/er-i-stor-sorg--.aspx

Jeg vil starte ud med at sige rigtig mange tak til alle jer, der har skrevet og vist jeres med følelse  Tak skal i ihvert fald have !

Idag har vi været inde ved bedemanden og for snakket om hvordan vi vil sige det sidste farvel til ham

Vi er besluttet os for at han skal i en kiste hvor vi ligger nogle personlige ting ned til ham, og så sir vi farvel til ham . Vi har bestemt den urne han skal i, er hvid med en bamse på, med blå bånd ! .. På kisten kommer der hans navn på som vi vil have ham til at hedde !!  Vi har valgt ikke at holde kirke begravelse, men at han kommer op på kirken og lig, så vi ved hvor han er ..

flot! ... Det er virkelig en hård tid i går igennem.. føler med jer! Det lyder som en flot afslutning i vil give jeres lille søn, det vil han værdsætte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.