Begravelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.470 visninger
47 svar
0 synes godt om
2. maj 2012

TR

Hej alle sammen , lige lidt nyt herfra.

Det er mig der står bag https://www.baby.dk/debat/171711pi1/graviditet/er-i-stor-sorg--.aspx

Jeg vil starte ud med at sige rigtig mange tak til alle jer, der har skrevet og vist jeres med følelse  Tak skal i ihvert fald have !

Idag har vi været inde ved bedemanden og for snakket om hvordan vi vil sige det sidste farvel til ham

Vi er besluttet os for at han skal i en kiste hvor vi ligger nogle personlige ting ned til ham, og så sir vi farvel til ham . Vi har bestemt den urne han skal i, er hvid med en bamse på, med blå bånd ! .. På kisten kommer der hans navn på som vi vil have ham til at hedde !!  Vi har valgt ikke at holde kirke begravelse, men at han kommer op på kirken og lig, så vi ved hvor han er ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2012

Team Putte

TR skriver:

Hej alle sammen , lige lidt nyt herfra.

Det er mig der står bag https://www.baby.dk/debat/171711pi1/graviditet/er-i-stor-sorg--.aspx

Jeg vil starte ud med at sige rigtig mange tak til alle jer, der har skrevet og vist jeres med følelse  Tak skal i ihvert fald have !

Idag har vi været inde ved bedemanden og for snakket om hvordan vi vil sige det sidste farvel til ham

Vi er besluttet os for at han skal i en kiste hvor vi ligger nogle personlige ting med til ham, og så sir vi farvel til ham . Vi har bestemt den urne han skal i, en fin hvid med en bamse på, med blå bån ! .. På kisten kommer der hans navn på som vi vil have ham til at hedde !!  Vi har valgt ikke at holde kirke begravelse men at han kommer op på kirken og lig, så vi ved hvor han er ..

Øv noget kedeligt noget at komme igennem, men ihvertfald en rigtig god måde at få sagt farvel på!

Anmeld

2. maj 2012

lio

Sender kram og kærlige tanker

Anmeld

2. maj 2012

La´chrissen

TR skriver:

JJeJegHej alle sammen , lige lidt nyt herfra.

Vi er besluttet os for at han skal i en kiste hvor vi ligger nogle personlige ting ned til ham, og så sir vi farvel til ham . Vi har bestemt den urne han skal i, er hvid med en bamse på, med blå bånd ! .. På kisten kommer der hans navn på som vi vil have ham til at hedde !!  Vi har valgt ikke at holde kirke begravelse, men at han kommer op på kirken og lig, så vi ved hvor han er ..

Jeg synes det er en rigtig smuk tanke. Håber du har en masse gode venner og familie som kan støtte dig i denne svære tid

Anmeld

2. maj 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

De bedste tanker

Anmeld

2. maj 2012

sommerc

Profilbillede for sommerc

Sender dig tusind knus og tanker!

Anmeld

2. maj 2012

TR

La´chrissen skriver:

Jeg synes det er en rigtig smuk tanke. Håber du har en masse gode venner og familie som kan støtte dig i denne svære tid

ak vi har den bedste famille og venner omkring os ..

Anmeld

2. maj 2012

Michalala

Det lyder som en rigtig smuk måde at få sagt farvel på. Tanker herfra...

Anmeld

2. maj 2012

Kofoed.

Forresten har i søgt bidrag fra kommune?, man kan søge sådan noget begravelsesstøtte. Vi gjorde det ikke, men fortyder lidt, ville gerne have givet hende en sten eller sådan.

Men håber i for sagt et ordenligt sidste fravel

Anmeld

2. maj 2012

Frk-Lotusblomst

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.