Kunne I undvære børnepengene??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Børnepengene...

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.092 visninger
33 svar
0 synes godt om
16. april 2009

Honningblomst

Nu spurgte jeg lige i en anden tråd hvad de penge skal bruges til og selvfølgelig er det ikke alle der vælger at få dem i hånden...og så er det jeg tænker hvor mange der mon har brug for de penge og hvor mange der godt kunne undvære dem..så jeg er lige nysgerrig igen.
Jeg mener at de penge burde være indkomstbestemt, så nogen slet ikke fik og andre fik mere...

Knus Eva..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2009

Louise mortil4

vi ville ikke kunne undvære dem, ihvertfald ikke når vi ejer hus, hvis de forsvant ville det betyde at vi kun havde 4500 kr når de faste udgifter er betalt også mangler der stadig disel, mad, tøj, bleer og alt det andet.

Anmeld

16. april 2009

GryDia

vi kunne godt leve uden dem..

Anmeld

16. april 2009

Heidi B

Hey

Vi

Anmeld

16. april 2009

Heidi B

Hov....
Vi kunne nok godt undvære dem, men syntes samtidig at det er dejligt der kommer lidt ekstra hver 3. måned....

Heidi med Jeppe og Mikkel

Anmeld

16. april 2009

LotteN

vores er ikke med i budgettet, så kunne nok godt undvære dem. men når Lærke starter dagpleje, tror jeg nu vi bliver glade nok for dem

Anmeld

16. april 2009

Stumpen

Jeg synes som dig Eva at det skal være indkomstbestemt, hvor meget man får..
Vores er som sagt med i budgettet, hvilket er lig med at her kunne de ikke undværes..

Anmeld

16. april 2009

1977

Profilbillede for 1977
Vi har lagt vores budget om efter jeg skal begynde i nyt job. Det betyder at vi godt kan (men ikke vil ) undvære dem.

Anmeld

16. april 2009

Diana...

Må ærlig indrømme at denne har gang og næste gang reder de os lidt vi ville ikke kunne holde barnedåb hvis vi ikke havet fået dem denne gang og næste gang pga fyring og 2 huslejer men der efter tror jeg godt vi ville kunne undvære dem men side meget stramt i det.

Anmeld

16. april 2009

lonemus

Heidi Bakke skriver:

Hov....
Vi kunne nok godt undvære dem, men syntes samtidig at det er dejligt der kommer lidt ekstra hver 3. måned....

Heidi med Jeppe og Mikkel

Samme her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.