Passer det at...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2012

otlitrom

Min mor lå med veer i knap 40 timer, hvor min fødsel startede med veer, og efter 6 timer var den lille fyr ude. Jeg er faktisk lidt nervøs for, hvor hurtigt 2. fødsel kommer til at gå - jeg har fået at vide at jeg skal ringe med det samme...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2012

TrineMine86

Anonym skriver:

Passer det at fødsler tit går, som det gik ens mor? 

Jeg snakkede med min jordemoder forleden, da jeg er meget bange for at føde, og har termin lige om hjørnet. 

Så siger hun ''man siger tit 'som mor så datter', det kan være du klare det liiigeså flot som din mor''

SÅ BLEV JEG SKRÆMT!! For både min mormor OG mor har født sunde og raske børn, MEEEEEN de begge har ligget med veer mellem 40-60 TIMER! Og der har været en masse komplikationer ved begge deres fødsler. Og de begge var på min alder, da de fødte deres første. Det vil sige kun 17 år. 

Har nogle af jer haft en fødsel der lignede den fødsel jeres mor havde?? hmmmmmm  Er så nervøs for at føde. 

min mor har født alle hendes 3 børn på termin, det gik nemt, hurtigt og uden komplikationer..

jeg skulle sættes igang da jeg var 41+4, var igang i 4 dage, fødte herefter ved ks..

så nej de var vidt forskellige-- tror det er en skrøne

Anmeld

2. maj 2012

SjeBets

min mor har født lige omkring termin, og det har været hurtige og lette fødsler og ingen strækmærker, 

jeg har haft lange, modbydelige, krævende fødsler og tons af strækmærker, jeg minder på ingen måder om min mor på det plan, desværre .... 

Anmeld

5. maj 2012

M&M's Mor

Havde også hørt den med at man ville ligne sin mor til fødslen så jeg havde glædet mig for min mor havde kun et par timer med veer og at få os børn ud var som at smutte mandler...men da det blev min tur lå jeg med veer i 48 timer og åbnede mig kun 6 cm og derefter begyndte jeg at lukke mig sammen igen  og så faldt barnets hjertelyd så endte i AKS...så ingen smuttede mandler til mig...

Anmeld

5. maj 2012

SukkerDronning

Det har jeg også hørt. Og her passer det faktisk, min mor fødte mig på ca. 4-5 timer og jeg født min datter på 3 1/2. Det er jo ikke meget forskel. Det var nemt og hurtigt.

Det samme gælder strækmærker, både hun og jeg har ingen strækmærker fået

Anmeld

5. maj 2012

Krussedulle

Anonym skriver:

Passer det at fødsler tit går, som det gik ens mor? 

Jeg snakkede med min jordemoder forleden, da jeg er meget bange for at føde, og har termin lige om hjørnet. 

Så siger hun ''man siger tit 'som mor så datter', det kan være du klare det liiigeså flot som din mor''

SÅ BLEV JEG SKRÆMT!! For både min mormor OG mor har født sunde og raske børn, MEEEEEN de begge har ligget med veer mellem 40-60 TIMER! Og der har været en masse komplikationer ved begge deres fødsler. Og de begge var på min alder, da de fødte deres første. Det vil sige kun 17 år. 

Har nogle af jer haft en fødsel der lignede den fødsel jeres mor havde?? hmmmmmm  Er så nervøs for at føde. 

Mine 3 fødsler har på ingen måde været som min mors

.. Men det kan jo også bare være tilfældigt

Anmeld

5. maj 2012

kvinde84

Uha det vil jeg sandelig ikke håbe  Eller dvs, min mor har haft ret hurtige og nemme fødsler, men straks efter fødslen af mig røg hendes blodtryk skyhigh og hun fik svær eklampsi, så galt at hun var i fare for at dø. Næste gang gik det dog ikke helt så galt, men da blev hun også indlagt flere uger før til observation. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.