Passer det at...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2012

Nemesis

Tjaaa jeg er født ved kejsersnit og har selv kun født mine børn ved kejsersnit når det så er sagt så fødte min mor min søster ved sædefødsel og min søster har smuttet madler med sine 3.

Jeg blev desuden født ved ks pga moderkage løsning og det har ikke været årsagen til mine ks.

Så nej vil sige det er en skrøne.

:-) Sisse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2012

vitapigen

Det er da noget værre vås det din jordemoder har bildt dig ind

Anmeld

2. maj 2012

female

Anonym skriver:

Passer det at fødsler tit går, som det gik ens mor? 

Jeg snakkede med min jordemoder forleden, da jeg er meget bange for at føde, og har termin lige om hjørnet. 

Så siger hun ''man siger tit 'som mor så datter', det kan være du klare det liiigeså flot som din mor''

SÅ BLEV JEG SKRÆMT!! For både min mormor OG mor har født sunde og raske børn, MEEEEEN de begge har ligget med veer mellem 40-60 TIMER! Og der har været en masse komplikationer ved begge deres fødsler. Og de begge var på min alder, da de fødte deres første. Det vil sige kun 17 år. 

Har nogle af jer haft en fødsel der lignede den fødsel jeres mor havde?? hmmmmmm  Er så nervøs for at føde. 

Jeg har i dag lige siddet og læst lidt af materialet fra jordemoderen omkring fødsel og amning. I pjecen står der faktisk, at ens fødsel ofte vil minde om sin mors. Men som du kan se skriver flere herinde, at deres fødsel slet ikke haft lighedstegn med moderens, så fat mod

Anmeld

2. maj 2012

Flowers

Det kommer jo nok også an på hvordan jeres kroppe er bygget?? Jeg har ikke prøvet at føde endnu, men ved at min mor har smalt bækken, og det har jeg vist ikke. Hun er også en mindre kvinde end mig...

Anmeld

2. maj 2012

Pinkrose

Anonym skriver:

Jeg snakkede med min jordemoder forleden, da jeg er meget bange for at føde, og har termin lige om hjørnet. 

Så siger hun ''man siger tit 'som mor så datter', det kan være du klare det liiigeså flot som din mor''

SÅ BLEV JEG SKRÆMT!! For både min mormor OG mor har født sunde og raske børn, MEEEEEN de begge har ligget med veer mellem 40-60 TIMER! Og der har været en masse komplikationer ved begge deres fødsler. Og de begge var på min alder, da de fødte deres første. Det vil sige kun 17 år. 

Har nogle af jer haft en fødsel der lignede den fødsel jeres mor havde?? hmmmmmm  Er så nervøs for at føde. 

Vil sige min mor havde 4 nemme fødsler, og hverken mig eller
Min søster har haft nemme, begge endt i kejsersnit efter mange timer.

Anmeld

2. maj 2012

Sille86

Det er jeg ked af at høre at det bekymrer dig så meget... jeg kan desvære ikke komme med trøstende ord da jeg har født fuldstændig som min mor gjore... vi føder på 2 1/2 time fra første ve.. jeg spurgte os min jordemoder som sagde at jeg ikke skal vente når jeg mærker der sker noget da det højst sansynligt bliver ligesom min første fødsel.. op med modet... det bliver en af de største oplevelser i dit liv... jeg ønsker dig al mulig held og lykke og forhåbentlig en meget positiv oplevelse... knus

Anmeld

2. maj 2012

Miia90

Ja. min var ligesom min mors.
jeg lå i 34,5 time

Anmeld

2. maj 2012

De3Guldklumper

Mine fødsler har lignet min mors på flere måder. Vi er begge lynføderer. Vi ved at når vandet det går så føder vi inden for kort tid. Jeg har begge gange født på 2 1/2 time pg min mor har født hendes 5 unger indenfor få timer også.

Jeg fik nøjagtig det samme at vide af min Jm som du har fået at vide og det er ikke vås - det står rent faktisk i nogle af de pjecer du kan få. 

Anmeld

2. maj 2012

mulle85

min mor brugte 24 timer, jeg selv brugte 7 en halv på min, er gravid igen, krydser for ligeså fin fødsel når den tid kommer, så tror ikke nødvendigvis det har noget og sige

Anmeld

2. maj 2012

Wimmie

Anonym skriver:

Min mors første fødsel var laaaaang - ca. 30 timer. Min fødsel af Mila varede 4½ alt i alt, så nej - det passer ikke altid 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.