Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg fødte i slutningen af december. Havde i graviditeten taget 16 kilo på, og har indtil videre smidt 19 kilo og vejer nu 62 kilo
Er for en uge siden begyndt at løbe 4 gange om ugen og spise forholdsvis sundt, så jeg også blir bikiniklar til vi skal til Mallorca om 3 uger Har indtil for en uge siden hverken spist sundt eller dyrket motion, så vægttabet skyldes udelukkende amning.
Nyder at have min krop tilbage, men nyder endnu mere den skønne søn, der kom ud af graviditeten
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hej igen
Olien kan købes i Matas og hedder bio-oil. Jeg havde hørt om det og spurgte bare og de vidste præcis hvad det var for en.
Dejligt for jer som har overskud og mulighed for at træne mange gange om ugen og til dem som taber sig under amningen. Jeg er en af dem som tager på bare jeg kigger på et stykke slik.
Held og lykke til jer alle incl mig selv
Jeg fødte vinteren 2010 og jeg er SLET ikke klar Bliver det nok aldrig
Lari skriver: Det er da for vildt! heldige dig! Jeg har også tænkt på at få hjælp af en personlig træner til at få strammet op på den helt rigtige måde - men er det ikke dyrt?
Det er da for vildt! heldige dig! Jeg har også tænkt på at få hjælp af en personlig træner til at få strammet op på den helt rigtige måde - men er det ikke dyrt?
sorry det sene svar ;
men nej, fik en træningstime når man melder sig ind i fitnessDK er nede på 58 kg nu og er 174 cm høj og man kan slet ik se jeg har født overhoved
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128