Bikiniklar?! Til jer der også har født i vinter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2012

Lari

Nu som Moar skriver:

Jeg er SLET ikke klar, men jeg håber da jeg når at blive det..

Fødte i december, og jeg fik strækmærker på en stor del af kroppen.

Og det er ikke fordi jeg er en stor pige.. Er ganske normal..

Jeg har trænet siden 1. marts med løb 3-4 gange om ugen, og nu er jeg lige så stille begyndt at ændre kosten også. Jeg mangler at tabe 3,7 kg af min graviditetskilo, og håber jeg kan klare det på 4-5 uger.

Jeg har det overraskende OKAY med at vise mine strækmærker. Jeg går til babysvømning (har badedragt på), og jeg har jo min datter med, så folk kan jo ligesom regne ud at de er fra min graviditet. Der er jo ikke noget at gøre ved dem, så jeg må bare lære at holde af min nye krop...

Hvor er det dejligt at høre nogle kvinder der har det ok med at smutte i badetøjet Og du har jo helt ret, man må lige huske på, at folk nok kan regne ud at der er en grund til strækmærker og løs hud - nemlig den dejligste baby Det vil jeg tænke på hvis/ når jeg tager på stranden!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2012

Lari

blankholm skriver:

Altså min krop var efter 2 mdr helt som før jeg fødte helt uden jeg gjorde noget men træner nu ifitnessdk 2-3 gange om ugen og har fået lagt program af en personlig træner dernede :-)

Det er da for vildt! heldige dig! Jeg har også tænkt på at få hjælp af en personlig træner til at få strammet op på den helt rigtige måde - men er det ikke dyrt?

Anmeld

7. maj 2012

Lari

Nu som Moar skriver:

Jeg er SLET ikke klar, men jeg håber da jeg når at blive det..

Fødte i december, og jeg fik strækmærker på en stor del af kroppen.

Og det er ikke fordi jeg er en stor pige.. Er ganske normal..

Jeg har trænet siden 1. marts med løb 3-4 gange om ugen, og nu er jeg lige så stille begyndt at ændre kosten også. Jeg mangler at tabe 3,7 kg af min graviditetskilo, og håber jeg kan klare det på 4-5 uger.

Jeg har det overraskende OKAY med at vise mine strækmærker. Jeg går til babysvømning (har badedragt på), og jeg har jo min datter med, så folk kan jo ligesom regne ud at de er fra min graviditet. Der er jo ikke noget at gøre ved dem, så jeg må bare lære at holde af min nye krop...

og forresten: Sejt at du får trænet så meget Så skal du da nok blive både fin og klar

Anmeld

7. maj 2012

Tanja1234

Puha.. Bare tanken gør mig helt bange...

Men jeg har nu aldrig været så vild med bikinien, selvom jeg er 180 cm høj og vejer 66 kg. Jeg har det bare bedst med tøj på.

MEN når nu vejret bliver godt og alle de andre dejlige og, nogle lidt runde, damer kommer på stranden, så gør jeg det også

Mit største problem er altid at nå og få lidt sol på kroppen - med arbejde fra 8 til 18-19 stykker hver dag og også weekend arbejde, så når man ikke at få så meget sol

Anmeld

7. maj 2012

Københavnermor

Lari skriver:

og forresten: Sejt at du får trænet så meget Så skal du da nok blive både fin og klar

Tak.. Løb 9,5 km igår på under 1 time.

Anmeld

8. maj 2012

Lari

Nu som Moar skriver:

Tak.. Løb 9,5 km igår på under 1 time.

Du er for vild

Anmeld

8. maj 2012

Lari

Tanja1234 skriver:

Puha.. Bare tanken gør mig helt bange...

Men jeg har nu aldrig været så vild med bikinien, selvom jeg er 180 cm høj og vejer 66 kg. Jeg har det bare bedst med tøj på.

MEN når nu vejret bliver godt og alle de andre dejlige og, nogle lidt runde, damer kommer på stranden, så gør jeg det også

Mit største problem er altid at nå og få lidt sol på kroppen - med arbejde fra 8 til 18-19 stykker hver dag og også weekend arbejde, så når man ikke at få så meget sol

Årh, så er du da ellers en noget så slank. Bliver helt misundelig

Men wow ja, så er det ikke så nemt for dig at fange ret mange solstråler. Da jeg ikke for alvor har fået sol på kroppen de sidste TRE år overvejer jeg lidt at ty til alternativer - såsom en selvbruner spray Mon det virker?

Anmeld

8. maj 2012

HeidiØ

Lari skriver:

Hej piger!

Nu hvor foråret efterhånden begynder at vise sig kunne jeg ikke lade være med at tænke på:

Hvordan går I andre lige og tænker om sommerens eventuelle strandture?  Føler I jer klar til at springe ud i det blå i bikini/badedragt?

Jeg er selv lidt ambivanlent omkring det. På den ene måde vil jeg så gerne bare give den fuld gas med badetøj i solen - uanset at min krop ikke er præcis den samme som for et par år siden! På den anden side ved jeg ikke om jeg er fortrolig nok med min 'nye' krop endnu til at kunne få mig selv til det.... og så igen er jeg nærmest helt stolt af de nye stærmærker - det er da smukke tatoveringer fra det virkelige liv tænker jeg

Hvad siger I?

Fødte i september.. der sidder stadig et par kilo og "dingler".. og strækmærkerne forsvinder jo aldrig helt 100.. så jeg må indrømme at bikini... nej tak! Selvom andre folk måske ikke tænker over det, så ville jeg ALDRIG føle mig godt tilpas i bikini! Badedragt måske.. den overvejer jeg, og håber på at tabe de sidste 3 kilo + de 6 jeg ville af med i forvejen

Anmeld

8. maj 2012

Tanja1234

Lari skriver:

Årh, så er du da ellers en noget så slank. Bliver helt misundelig

Men wow ja, så er det ikke så nemt for dig at fange ret mange solstråler. Da jeg ikke for alvor har fået sol på kroppen de sidste TRE år overvejer jeg lidt at ty til alternativer - såsom en selvbruner spray Mon det virker?

Jeg har også tænkt på den slags. Der er jo nogle klinikker hvor det skulle blive fint, men tør ikke  Og solarie det nægter jeg bare. Der er rigeligt med ting der giver kræft, så kan jo prøve at undgå dem man kan.

Anmeld

8. maj 2012

Magsen

det er halvandet år siden jeg fødte, og jeg fik strækmærker .. Jeg har det stadig ikke godt med at skulle vise min krop .. FRYGTER at skulle i bikini  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.