Lari skriver:
Hej piger!
Nu hvor foråret efterhånden begynder at vise sig kunne jeg ikke lade være med at tænke på:
Hvordan går I andre lige og tænker om sommerens eventuelle strandture?
Føler I jer klar til at springe ud i det blå i bikini/badedragt?
Jeg er selv lidt ambivanlent omkring det. På den ene måde vil jeg så gerne bare give den fuld gas med badetøj i solen - uanset at min krop ikke er præcis den samme som for et par år siden! På den anden side ved jeg ikke om jeg er fortrolig nok med min 'nye' krop endnu til at kunne få mig selv til det.... og så igen er jeg nærmest helt stolt af de nye stærmærker - det er da smukke tatoveringer fra det virkelige liv tænker jeg
Hvad siger I?
Jeg er SLET ikke klar, men jeg håber da jeg når at blive det..
Fødte i december, og jeg fik strækmærker på en stor del af kroppen.

Og det er ikke fordi jeg er en stor pige.. Er ganske normal..

Jeg har trænet siden 1. marts med løb 3-4 gange om ugen, og nu er jeg lige så stille begyndt at ændre kosten også. Jeg mangler at tabe 3,7 kg af min graviditetskilo, og håber jeg kan klare det på 4-5 uger.
Jeg har det overraskende OKAY med at vise mine strækmærker. Jeg går til babysvømning (har badedragt på), og jeg har jo min datter med, så folk kan jo ligesom regne ud at de er fra min graviditet. Der er jo ikke noget at gøre ved dem, så jeg må bare lære at holde af min nye krop...
Anmeld