Bikiniklar?! Til jer der også har født i vinter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.064 visninger
23 svar
0 synes godt om
2. maj 2012

Lari

Hej piger!

Nu hvor foråret efterhånden begynder at vise sig kunne jeg ikke lade være med at tænke på:

Hvordan går I andre lige og tænker om sommerens eventuelle strandture?  Føler I jer klar til at springe ud i det blå i bikini/badedragt?

Jeg er selv lidt ambivanlent omkring det. På den ene måde vil jeg så gerne bare give den fuld gas med badetøj i solen - uanset at min krop ikke er præcis den samme som for et par år siden! På den anden side ved jeg ikke om jeg er fortrolig nok med min 'nye' krop endnu til at kunne få mig selv til det.... og så igen er jeg nærmest helt stolt af de nye stærmærker - det er da smukke tatoveringer fra det virkelige liv tænker jeg

Hvad siger I?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2012

Misscbn

Lari skriver:

Hej piger!

Nu hvor foråret efterhånden begynder at vise sig kunne jeg ikke lade være med at tænke på:

Hvordan går I andre lige og tænker om sommerens eventuelle strandture?  Føler I jer klar til at springe ud i det blå i bikini/badedragt?

Jeg er selv lidt ambivanlent omkring det. På den ene måde vil jeg så gerne bare give den fuld gas med badetøj i solen - uanset at min krop ikke er præcis den samme som for et par år siden! På den anden side ved jeg ikke om jeg er fortrolig nok med min 'nye' krop endnu til at kunne få mig selv til det.... og så igen er jeg nærmest helt stolt af de nye stærmærker - det er da smukke tatoveringer fra det virkelige liv tænker jeg

Hvad siger I?

mmh sommer sol og stranden skøøønt

jeg er 100% klar meeeen har nok også været en af de heldige der hverken har fået strækmærker eller noget efter min graviditet..

jeg har samme krop som før min fødsel dog er mine bryster blevet meget mindre og det er så noget jeg vil ha lavet når pengene er til det  men eller så er jeg helt klar til en tur i bikini

meeen jeg er nu osse begyndt at træne flere gange om ugen for at stramme lidt ekstra op og få lidt muskler 

Anmeld

7. maj 2012

Lari

blankholm skriver:

mmh sommer sol og stranden skøøønt

jeg er 100% klar meeeen har nok også været en af de heldige der hverken har fået strækmærker eller noget efter min graviditet..

jeg har samme krop som før min fødsel dog er mine bryster blevet meget mindre og det er så noget jeg vil ha lavet når pengene er til det  men eller så er jeg helt klar til en tur i bikini

meeen jeg er nu osse begyndt at træne flere gange om ugen for at stramme lidt ekstra op og få lidt muskler 

Hvor skønt for dig Så må du også have været god til at passe på vægten imens du var gravid

Jeg har i virkeligheden heller ikke været den uheldigste mht strækmærker, men da jeg alligevel fik taget en hel del på under graviditeten, er huden bare ikke så "stram" som før, nu hvor jeg har tabt mig igen. Det skal jeg lige vænne mig til - eller selvfølgelig få gjort noget ved det

Hvad gør du for at få strammet op?

Anmeld

7. maj 2012

(august)

Hej 

Jeg har fået to børn på 1½ år, så min krop er bestemt ikke som den har været og fik lidt strækmærker i min sidste graviditet. Jeg fødte aug. 10 og jan. 12 Jeg føler mig ikke klar og bestemt ikke fortrolig med min nye krop, men har besluttet mig for at sådan er det og det skal ikke hæmme mig...vælger nok badedragten i stedet for bikinien dog

Jeg er begyndt at træne et par gange om ugen og spise sundt, så der måske ryger nogle ekstra kilo. For mine strækmærker er jeg begyndt at bruge en olie som hedder Bio Oil som mindsker mærkerne. Det skal bruges i 3mdr før de skulle være næsten væk. Jeg har brugt i næsten 1mdr og synes allerede det virker.

Håber det giver lidt inspiration.

Anmeld

7. maj 2012

Annemor...

Lari skriver:

Hej piger!

Hvad siger I?

Jeg fødte i december og har de vildeste strækmærker på maven, jeg siger de vildeste. Så jeg er slet ikke klar til stranden, skal i hvert fald dækkes helt ind hvis det er

Anmeld

7. maj 2012

Københavnermor

Lari skriver:

Hej piger!

Hvad siger I?

Jeg er SLET ikke klar, men jeg håber da jeg når at blive det..

Fødte i december, og jeg fik strækmærker på en stor del af kroppen.

Og det er ikke fordi jeg er en stor pige.. Er ganske normal..

Jeg har trænet siden 1. marts med løb 3-4 gange om ugen, og nu er jeg lige så stille begyndt at ændre kosten også. Jeg mangler at tabe 3,7 kg af min graviditetskilo, og håber jeg kan klare det på 4-5 uger.

Jeg har det overraskende OKAY med at vise mine strækmærker. Jeg går til babysvømning (har badedragt på), og jeg har jo min datter med, så folk kan jo ligesom regne ud at de er fra min graviditet. Der er jo ikke noget at gøre ved dem, så jeg må bare lære at holde af min nye krop...

Anmeld

7. maj 2012

Lari

(august) skriver:

Hej 

Jeg har fået to børn på 1½ år, så min krop er bestemt ikke som den har været og fik lidt strækmærker i min sidste graviditet. Jeg fødte aug. 10 og jan. 12 Jeg føler mig ikke klar og bestemt ikke fortrolig med min nye krop, men har besluttet mig for at sådan er det og det skal ikke hæmme mig...vælger nok badedragten i stedet for bikinien dog

Jeg er begyndt at træne et par gange om ugen og spise sundt, så der måske ryger nogle ekstra kilo. For mine strækmærker er jeg begyndt at bruge en olie som hedder Bio Oil som mindsker mærkerne. Det skal bruges i 3mdr før de skulle være næsten væk. Jeg har brugt i næsten 1mdr og synes allerede det virker.

Håber det giver lidt inspiration.

Bestemt inspirerende! - dejligt at høre, at du ikke vil lade dig hæmme, selvom kroppen er anderledes end før - Jeg håber sådan, jeg kan få mig selv til at gøre det samme og bare hoppe ud i det Det er også den eneste måde at blive glad for og fortrolig med sin krop som den er tror jeg! Den olie lyder iøvrigt som noget jeg godt kunne tænke mig at få fingre i - hvad mærke er det?

Anmeld

7. maj 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Lari skriver:

Hej piger!

Hvad siger I?

jeg har både købt en bikini og en badedragt og så må tiden vise hvor meget jeg tør vise min krop frem og mine nye tatoveringer

Må nok indrømme jeg ikke er helt glad for dem og min nye krop. Men jeg mangler kun at smide 5 kg og der er lidt tid endnu

Anmeld

7. maj 2012

Misscbn

Lari skriver:

Hvor skønt for dig Så må du også have været god til at passe på vægten imens du var gravid

Jeg har i virkeligheden heller ikke været den uheldigste mht strækmærker, men da jeg alligevel fik taget en hel del på under graviditeten, er huden bare ikke så "stram" som før, nu hvor jeg har tabt mig igen. Det skal jeg lige vænne mig til - eller selvfølgelig få gjort noget ved det

Hvad gør du for at få strammet op?

Altså min krop var efter 2 mdr helt som før jeg fødte helt uden jeg gjorde noget men træner nu ifitnessdk 2-3 gange om ugen og har fået lagt program af en personlig træner dernede :-)

Anmeld

7. maj 2012

Lari

Annemor... skriver:

Jeg fødte i december og har de vildeste strækmærker på maven, jeg siger de vildeste. Så jeg er slet ikke klar til stranden, skal i hvert fald dækkes helt ind hvis det er

Åha ja, det tænker jeg også halvdelen af tiden at jeg skal. Bare være fuldt påklædt hele sommeren simpelthen.  I forhold til hvilket badetøj man skal vælge er det dumme for mig at mine slemmeste strækmærker sidder på lårene Så de kan ikke skjules alligevel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.