maven ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2012

Princesspigen

lillemor92 skriver:

Haha, ja mine bryster vokser også for sindssygt, de er SÅ forbandet tunge, og de sidste 4 uger når jeg har siddet i sengen eller sofaen, så løber der simpelthen råmælk ud af brysterne, det er lidt klamt. Min kæreste griner bare af det..  Men ja, nu kan man virkelig se hvor mændene kigger henne, jeg har store bryster i forvejen, men nu er det virkelig blevet et problem at snakke med min kæreste, eller bare kigge på ham uden at tror mine bryster er mine øjne. + tog hans kammerat i at stirre på mine bryster forleden, så sagde jeg til ham "Hmm, Mine øjne sidder heroppe! Mens jeg bare grinte af ham..

må jeg spørge hvad størrelse bh du brugte før og nu ?

brugte 70 DD før, nu bruger jeg 70 E, på vej op i F..

er så bare ked af mine bryster og var jeg os før, men gør da bestemt ikke noget de vokser..

mit problem er fordi de er forskellige størrelser og det har altid generet mig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2012

OktoberMor

Princesspigen skriver:

må jeg spørge hvad størrelse bh du brugte før og nu ?

brugte 70 DD før, nu bruger jeg 70 E, på vej op i F..

er så bare ked af mine bryster og var jeg os før, men gør da bestemt ikke noget de vokser..

mit problem er fordi de er forskellige størrelser og det har altid generet mig..

Jeg brugte str. 85c først og nu er jeg 85 D så det er ikke så meget, men alligevel.. 

Anmeld

22. maj 2012

Princesspigen

lillemor92 skriver:

Jeg brugte str. 85c først og nu er jeg 85 D så det er ikke så meget, men alligevel.. 

det er da stadig en del især når du ikke er længere henne  

hvis du har lyst kan du ansøge om venskab så kan vi snakke og følge hinanden lidt privat der os

Anmeld

3. juni 2012

christina92

Hej du

Jeg er 22+3, startede med at tabe 10 kilo pga. kvalme, og jeg har stadigvæk ikke mere mave en at jeg med trøje på sagtens kan forveksles med en der bare har lidt sen teenage fedt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.