maven ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2012

Chili

Princesspigen skriver:

ja det er svært om man skal sige det til praktik steder osv.. har selv haft det dilemma..

er imorgen 19+0 stadig ingen bule på maven.. men JM sagde i tirsdags at livmoderen vokser som den skal og hørte babys hjertelyd, så er ikke så bekymret lige pt...

skal til MD på mandag og jeg glæder mig!  

har idag haft lidt nede i underlivet som jeg ikke kan finde ud af om er baby jeg begynder at mærke eller om det er luft i tarmene omkring der nede..

Ja, men jeg tror bare jeg lader være med at sige noget, jeg skal alligevel kun være der 2 måneder mere, så det har jo ikke betydning for dem som sådan

Synes også det var helt fantastisk til JM at høre hjertet

Jeg skal først til MD den 1. Juni, så jeg må vente 2 uger mere, øv'øv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2012

OktoberMor

Princesspigen skriver:

vil gerne høre om der er andre end mig her inde hvor man stadig ikke kan se baby/maven på ?

er 16+5 og har stadig kvalme og opkast og har igen tabt mig..

har ind til nu tabt over 6 kilo..

men er det kun man den ikke kan ses på ?

Hvordan går det med maven? - Vokser den stadig ikk? 

Anmeld

21. maj 2012

Princesspigen

lillemor92 skriver:

Hvordan går det med maven? - Vokser den stadig ikk? 

jeg er 19+3 idag og langt om længe vokser maven bare en lille smugle..

ikke ret mange kan se det på mig men da jeg stod i undertøj foran kæresten idag ku han godt se det lidt på mig siger han..

jeg kan ikke se det men mærke det..

var til scanning idag, bebsen vokser som den skal og er sund og rask..

tak fordi du sprøger til mig  

Anmeld

22. maj 2012

OktoberMor

Princesspigen skriver:

jeg er 19+3 idag og langt om længe vokser maven bare en lille smugle..

ikke ret mange kan se det på mig men da jeg stod i undertøj foran kæresten idag ku han godt se det lidt på mig siger han..

jeg kan ikke se det men mærke det..

var til scanning idag, bebsen vokser som den skal og er sund og rask..

tak fordi du sprøger til mig  

Det er altså også bare frustrende at maven ikke snart vokser, så man kan vise den frem.. Jeg er idag 20+ 5 og jeg syntes kun lidt at min mave er begyndt at danne form, er lidt overvægtig i forvejen, men ikke nær så meget så man ikke kan se maven, men syntes stille og roligt den tager form..  Vil bare gerne ha det til at gå stærkt snart, er træt af folk siger overrasket "er du gravid?? det kan man slet ikke se" ... Det er ikke så fedt at få smidt i hovedet. 

Men godt at høre der er begyndt at ske lidt, det måtte bare gerne gå hurtigere..

Så lidt, jeg spørger jo fordi jeg er interrreseret, tænk hvis der var andre som mig, som heller ikke lignede nogle der var gravide, så kunne man lige dele frustrationer. 

Anmeld

22. maj 2012

Princesspigen

lillemor92 skriver:

Det er altså også bare frustrende at maven ikke snart vokser, så man kan vise den frem.. Jeg er idag 20+ 5 og jeg syntes kun lidt at min mave er begyndt at danne form, er lidt overvægtig i forvejen, men ikke nær så meget så man ikke kan se maven, men syntes stille og roligt den tager form..  Vil bare gerne ha det til at gå stærkt snart, er træt af folk siger overrasket "er du gravid?? det kan man slet ikke se" ... Det er ikke så fedt at få smidt i hovedet. 

Men godt at høre der er begyndt at ske lidt, det måtte bare gerne gå hurtigere..

Så lidt, jeg spørger jo fordi jeg er interrreseret, tænk hvis der var andre som mig, som heller ikke lignede nogle der var gravide, så kunne man lige dele frustrationer. 

arrr ja..

kender det alt for godt..

jeg ser ikke så mange mennesker til hverdag så der er ikke så mange der ser maven eller hvad man siger..

jeg ved ikke om jeg er overvægtig..

startede på 66 kg og er 160 høj. men har tabt mig til 59,5 kg og så begyndt at tage en lille bitte smugle på igen nu min kvalme og opkaste ikke er 24/7 som har var før..

men har hele vejen igennem fra før min graviditet haft en lille delle for meget på maven og den har folk forvekslet med baby efter de fik af vide jeg var gravid.. ret fustrerende egentlig..

men nu begynder det under dellen at tage lidt form, nede under navlen hvor livmoderen ligger..

juhu

Anmeld

22. maj 2012

OktoberMor

Princesspigen skriver:

arrr ja..

kender det alt for godt..

jeg ser ikke så mange mennesker til hverdag så der er ikke så mange der ser maven eller hvad man siger..

jeg ved ikke om jeg er overvægtig..

startede på 66 kg og er 160 høj. men har tabt mig til 59,5 kg og så begyndt at tage en lille bitte smugle på igen nu min kvalme og opkaste ikke er 24/7 som har var før..

men har hele vejen igennem fra før min graviditet haft en lille delle for meget på maven og den har folk forvekslet med baby efter de fik af vide jeg var gravid.. ret fustrerende egentlig..

men nu begynder det under dellen at tage lidt form, nede under navlen hvor livmoderen ligger..

juhu

Det lyder dejligt at der endelig sker noget, jeg syntes bare min mave er blevet mere struttende og hård.. Men det ligner egentlig stadig bare en delle.. Også derfor kalder min kæreste, jeg og resten af familien babyen for Delle.. 

Anmeld

22. maj 2012

Princesspigen

lillemor92 skriver:

Det lyder dejligt at der endelig sker noget, jeg syntes bare min mave er blevet mere struttende og hård.. Men det ligner egentlig stadig bare en delle.. Også derfor kalder min kæreste, jeg og resten af familien babyen for Delle.. 

Delle, ja hvorfor ikk

her er det bare baby..

man kan ikke se noget på mig som sådan, kun kæresten der kan da han har set mig i undertøj.. kan ikke selv se det kun mærke det..

har jo siden jeg fik af vide jeg var gravid gået og taget mig selv på maven.. total tosset  så har lagt meget mærke til hårdheden ved livmoderen og hvordan den er vokset osv.. og ja så mærker jeg liv nu  

Anmeld

22. maj 2012

OktoberMor

Princesspigen skriver:

Delle, ja hvorfor ikk

her er det bare baby..

man kan ikke se noget på mig som sådan, kun kæresten der kan da han har set mig i undertøj.. kan ikke selv se det kun mærke det..

har jo siden jeg fik af vide jeg var gravid gået og taget mig selv på maven.. total tosset  så har lagt meget mærke til hårdheden ved livmoderen og hvordan den er vokset osv.. og ja så mærker jeg liv nu  

Det er præcis det samme her hos mig.. 

Jeg tager også mig selv i at stå og nusse maven og holde om den nogen gange, og folk tænker garanteret bare "hvorfor nusser hun sid Delle på maven" Haha..  Men lad os  for at der snart sker noget med os begge. 

Anmeld

22. maj 2012

Princesspigen

lillemor92 skriver:

Det er præcis det samme her hos mig.. 

Jeg tager også mig selv i at stå og nusse maven og holde om den nogen gange, og folk tænker garanteret bare "hvorfor nusser hun sid Delle på maven" Haha..  Men lad os  for at der snart sker noget med os begge. 

jeg fik taget billeder omkring den 1 maj og regner med at få taget nogle her igen omkring weekenden.. så kan jeg sammenligne billederne og se om jeg kan se det min kæreste siger han kan se..  

er lidt spændt..

tilgængæld vokser mine bryster vildt så tror ikke kæresten brokker sig der.. kan se hver gang jeg skifter tøj eller sådan så studerer kæresten min krop.. lidt sjovt  

Anmeld

22. maj 2012

OktoberMor

Princesspigen skriver:

jeg fik taget billeder omkring den 1 maj og regner med at få taget nogle her igen omkring weekenden.. så kan jeg sammenligne billederne og se om jeg kan se det min kæreste siger han kan se..  

er lidt spændt..

tilgængæld vokser mine bryster vildt så tror ikke kæresten brokker sig der.. kan se hver gang jeg skifter tøj eller sådan så studerer kæresten min krop.. lidt sjovt  

Haha, ja mine bryster vokser også for sindssygt, de er SÅ forbandet tunge, og de sidste 4 uger når jeg har siddet i sengen eller sofaen, så løber der simpelthen råmælk ud af brysterne, det er lidt klamt. Min kæreste griner bare af det..  Men ja, nu kan man virkelig se hvor mændene kigger henne, jeg har store bryster i forvejen, men nu er det virkelig blevet et problem at snakke med min kæreste, eller bare kigge på ham uden at tror mine bryster er mine øjne. + tog hans kammerat i at stirre på mine bryster forleden, så sagde jeg til ham "Hmm, Mine øjne sidder heroppe! Mens jeg bare grinte af ham..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.