Amanda2 skriver:
Hej
Synes jeg har set gravid ud siden uge 12, er ret stor nu. Er i uge 17+4 og maven ligner maven med Kalle i uge 25 ca. vildt så stor forskel der er. Synes til forskel fra jer det er lidt træls.. vil gerne mavens størrelse ventede med at blive rigtig stor. Ikke fordi jeg på nogen måde er træt af at være gravid, men synes ubehaget vokser i takt med maven. Søvnproblemer - træthed, plukveer, ømhed... i kan godt høre jeg synes der er lang tid til oktober, når jeg allerede brokker mig nu 
Piadas tager hatten af for det er din 4, tror simpelhen jeg er en for stor pivskid til 4 graviditeter 
Hehe! Jamen, jeg har heller aldrig fejlet noget, når jeg har været gravid, så jeg tror, det er en væsentlig detalje!
Når jeg hører eller læser om andre, der fejler både det ene og det andet, kan jeg godt forstå, at de måske kun får et eller to børn!
Det vildeste jeg har fejlet under mine graviditeter er vist lidt kvalme i starten, men jeg har aldrig kastet op af det.
Jeg er nok bare god til at være gravid, men til gengæld rigtig dårlig til at blive det, så det er stadig lidt surrealistisk for mig at tænke på, at jeg faktisk venter nr. 4!

Anmeld