maven ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.550 visninger
23 svar
0 synes godt om
2. maj 2012

Princesspigen

vil gerne høre om der er andre end mig her inde hvor man stadig ikke kan se baby/maven på ?

er 16+5 og har stadig kvalme og opkast og har igen tabt mig..

har ind til nu tabt over 6 kilo..

men er det kun man den ikke kan ses på ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2012

piadas

Jeg er 18+1 og man kan godt begynde at se det på mig!

Jeg er dog ret overvægtig, så jeg kan sagtens forveksles med en, der bare har spist alt for meget, men maven bliver rundere og rundere, så det er dejligt!

Men jeg er jo også 4.gangsfødende, så det går jo tit hurtigere med at få mave på....

Anmeld

3. maj 2012

Princesspigen

piadas skriver:

Jeg er 18+1 og man kan godt begynde at se det på mig!

Jeg er dog ret overvægtig, så jeg kan sagtens forveksles med en, der bare har spist alt for meget, men maven bliver rundere og rundere, så det er dejligt!

Men jeg er jo også 4.gangsfødende, så det går jo tit hurtigere med at få mave på....

ja rigtigt nok.. var til gravid svømning igår og var den eneste man ikke ku se mave på.. men os en af de yngste på holdet

Anmeld

5. maj 2012

OktoberMor

Hej med dig.  

Jeg har det på samme måde som dig, jeg er idag 18+2 uger henne, og det er først nu jeg syntes min mave rigtigt begynder at stritte lidt, jeg kan dog også forveksles med en der har spist for meget søde sager.. Da jeg også er en lille smule overvægtig, så er jeg sikker på det er derfor, men jeg krydser da fingre for man snart kan se det på dig, Så føler man sig også "mere gravid" når andre kan se det. 

Anmeld

5. maj 2012

Amanda2

Hej

Synes jeg har set gravid ud siden uge 12, er ret stor nu. Er i uge 17+4 og maven ligner maven med Kalle i uge 25 ca. vildt så stor forskel der er. Synes til forskel fra jer det er lidt træls.. vil gerne mavens størrelse ventede med at blive rigtig stor. Ikke fordi jeg på nogen måde er træt af at være gravid, men synes ubehaget vokser i takt med maven. Søvnproblemer - træthed, plukveer, ømhed... i kan godt høre jeg synes der er lang tid til oktober, når jeg allerede brokker mig nu

Piadas tager hatten af for det er din 4, tror simpelhen jeg er en for stor pivskid til 4 graviditeter

Anmeld

5. maj 2012

Princesspigen

tak for jeres svar... jeg er 17+1 idag og har de sidste 2 dage haft en del ømhed og det vidste sig så det er de der ligma smerter, desuden syndes jeg at mit underliv føles mere udspilet og sådan som om jeg er ved at vokse lige så stille..

det er helt underligt..

syndes bare det er underligt at jeg om 3 uger faktis er halvvejs og siger jeg det ikke så ved man ikke at jeg er gravid..

Anmeld

5. maj 2012

piadas

Amanda2 skriver:

Hej

Synes jeg har set gravid ud siden uge 12, er ret stor nu. Er i uge 17+4 og maven ligner maven med Kalle i uge 25 ca. vildt så stor forskel der er. Synes til forskel fra jer det er lidt træls.. vil gerne mavens størrelse ventede med at blive rigtig stor. Ikke fordi jeg på nogen måde er træt af at være gravid, men synes ubehaget vokser i takt med maven. Søvnproblemer - træthed, plukveer, ømhed... i kan godt høre jeg synes der er lang tid til oktober, når jeg allerede brokker mig nu

Piadas tager hatten af for det er din 4, tror simpelhen jeg er en for stor pivskid til 4 graviditeter

Hehe! Jamen, jeg har heller aldrig fejlet noget, når jeg har været gravid, så jeg tror, det er en væsentlig detalje!

Når jeg hører eller læser om andre, der fejler både det ene og det andet, kan jeg godt forstå, at de måske kun får et eller to børn!

Det vildeste jeg har fejlet under mine graviditeter er vist lidt kvalme i starten, men jeg har aldrig kastet op af det. Jeg er nok bare god til at være gravid, men til gengæld rigtig dårlig til at blive det, så det er stadig lidt surrealistisk for mig at tænke på, at jeg faktisk venter nr. 4!

Anmeld

16. maj 2012

mortilnoahogmelina

Princesspigen skriver:

tak for jeres svar... jeg er 17+1 idag og har de sidste 2 dage haft en del ømhed og det vidste sig så det er de der ligma smerter, desuden syndes jeg at mit underliv føles mere udspilet og sådan som om jeg er ved at vokse lige så stille..

det er helt underligt..

syndes bare det er underligt at jeg om 3 uger faktis er halvvejs og siger jeg det ikke så ved man ikke at jeg er gravid..

Jeg vil da bare lige sige da jeg ventede den første var jeg hele 25 uger henne før maven viste sig .

Her 2 gang kan man godt ane det om aftnen og er 16+2 idag ..

Anmeld

16. maj 2012

Chili

Jeg er 17+4 i dag, og føler også bare min topmave er blevet større ):

Jeg er i praktik pt, og de ved ikke jeg er gravid, woops! :b Så de kigger lidt, men ingen har turde spørger, hahaha

Så jeg går lidt at overvejer om jeg skal sige det til dem, så de ikke tror jeg er tyk, også så det ikke bliver mere akavet om et par uger, hmm (; ?

Anmeld

17. maj 2012

Princesspigen

ja det er svært om man skal sige det til praktik steder osv.. har selv haft det dilemma..

er imorgen 19+0 stadig ingen bule på maven.. men JM sagde i tirsdags at livmoderen vokser som den skal og hørte babys hjertelyd, så er ikke så bekymret lige pt...

skal til MD på mandag og jeg glæder mig!  

har idag haft lidt nede i underlivet som jeg ikke kan finde ud af om er baby jeg begynder at mærke eller om det er luft i tarmene omkring der nede..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.