Peter & Amalie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2012

KarinaA

Peter bliver straffet fordi at der er fundet beviser på at han har været voldelig overfor amalie.. at amalie pludselig trækker i land med en dårlig undskyldning er politi og retsag ligeglad med når der er konkrete beviser på det medsatte .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2012

TNBC

wamse skriver:

åhh jeg synes de er fantastiske, for hver gang de siger/gør noget dumt, så kan jeg sidde og føle mig helt vild normal

Anmeld

27. juni 2012

TNBC

KarinaA skriver:

Peter bliver straffet fordi at der er fundet beviser på at han har været voldelig overfor amalie.. at amalie pludselig trækker i land med en dårlig undskyldning er politi og retsag ligeglad med når der er konkrete beviser på det medsatte .. 

det er ikke det vi diskutere nu. det er om Amalie skal straffes, eller om hun faar saerbehandling.

Anmeld

27. juni 2012

KarinaA

Yurie skriver:

det er ikke det vi diskutere nu. det er om Amalie skal straffes, eller om hun faar saerbehandling.

altså efter min mening skal de begge i brummen  

Anmeld

27. juni 2012

TNBC

KarinaA skriver:

altså efter min mening skal de begge i brummen  

præcis

Anmeld

4. juli 2012

KakaoDrik

Jeg håber ikke hun bliver frikendt. Hvorfor ialverden skulle hun det efter hun har løget og straffet Peter for en forbrydelse han ikke begik,samt hang ham ud i medierne ect. Hun fortjener at blive straffet. Gad vide hvilken dom hun får.. 

Anmeld

4. juli 2012

Bellas Mor

Lunae skriver:

Men hvis det er rigtigt at hun har løjet, burde det så ikke være hende der skulle straffes!? Altså ligesom i sagen med hende pigen der løj om voldtægt!?

Det sidste jeg har hørt, er at hun skal igennem endnu en retssag, pga hun løj!! Hvilket jo er fair nok...

Men hvor latterligt er det liuge hvis de begge får en dom - for noget som måske slet ikke er sket??

Forvirret??? JA!!

Anmeld

4. juli 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Yurie skriver:

Selvfølgelig får hun ikke særbehandling. Vi lever ikke i en bananrepublik! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.