Peter & Amalie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2012

Savannah

Sigtelsen frafalder ikke da der er beviser for overfaldet. Derfor bliver han straffet.
Det er ikke lige til at finde ud af hende Amalie.. Hun har fortalt historien i tv og sandsynligvis også skrevet under på hendes udtalelse til politiet. Hmm... Jeg synes hun er dosk.

Det er sådan jeg har forstået det :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2012

Doffie

Lunae skriver:

Men hvis det er rigtigt at hun har løjet, burde det så ikke være hende der skulle straffes!? Altså ligesom i sagen med hende pigen der løj om voldtægt!?

Anmeld

27. juni 2012

MorDk

Jeg kan simpelthen ikke være mere ligeglad med de to. Jeg sys simpelthen det var for meget til sidst. De fyldte alle sider, tv-kanaler osv. Og de er bare et medieliderligt par. (Det er min mening)

Anmeld

27. juni 2012

TNBC

JanetBJ skriver:

Da retssagen mod Peter var næsten overstået, stod hun frem og fortalte at det hele var en løgn - men han skulle stadig have fodlænke på i hans lejlighed, og hun bor vistnok hos hendes mor, eller i egen lejlighed(Aner ikke, de bor ihvertfald ikke sammen mens han har lænke på).

Nu starter der så en ny anklage mod Amalie , fordi hun løj, Fair nok efter min mening, eftersom hun løj fordi de var uvenner, og nu hvor de er sammen igen, kan hun pludselig godt fortælle sandheden.

yderst komisk. Jeg forstår ikke den tøs.

de har vist faaet lejlighed sammen, men de maa bare ikke bo sammen mens han har fodlaenke paa.

Anmeld

27. juni 2012

TNBC

Sally-Slingshot skriver:

Sigtelsen frafalder ikke da der er beviser for overfaldet. Derfor bliver han straffet.
Det er ikke lige til at finde ud af hende Amalie.. Hun har fortalt historien i tv og sandsynligvis også skrevet under på hendes udtalelse til politiet. Hmm... Jeg synes hun er dosk.

Det er sådan jeg har forstået det :-)

ja, hun er en torsk. Men hun er jo ogsaa den dummeste dansker, ifoelge en udenlandsk hjemmeside. Og er vi ikke ogsaa enige.

Men hvis hun slipper uden straf, skal du se mig klage. For hun skal straffes. Ligesom alle andre der angiver falsk anklage.

Anmeld

27. juni 2012

Savannah

Yurie skriver:

ja, hun er en torsk. Men hun er jo ogsaa den dummeste dansker, ifoelge en udenlandsk hjemmeside. Og er vi ikke ogsaa enige.

Men hvis hun slipper uden straf, skal du se mig klage. For hun skal straffes. Ligesom alle andre der angiver falsk anklage.

Hun er virkelig langt ude.. Jeg har ærlig talt ondt af hende.

Ja, jeg håber da hun bliver straffet, hun skal da ihvertfald ikke have særbehandling Mened er ret alvorligt, hvis du spørger mig.

Anmeld

27. juni 2012

TNBC

Sally-Slingshot skriver:

Hun er virkelig langt ude.. Jeg har ærlig talt ondt af hende.

Ja, jeg håber da hun bliver straffet, hun skal da ihvertfald ikke have særbehandling Mened er ret alvorligt, hvis du spørger mig.

ja, og hvis hun faar saerbehandling gaar jeg ind i sagen. Jeg har aldrig brudt mig om hende. Hun ville jo kun vaere kendt for at blive set. og det er bare forkert. Og hun er dum.

Anmeld

27. juni 2012

Savannah

Yurie skriver:

ja, og hvis hun faar saerbehandling gaar jeg ind i sagen. Jeg har aldrig brudt mig om hende. Hun ville jo kun vaere kendt for at blive set. og det er bare forkert. Og hun er dum.

Hun er meget uintelligent, ja
Kan godt forstå du raser! Men du må lige opdatere hvis du blander dig ;-)

Anmeld

27. juni 2012

wamse

åhh jeg synes de er fantastiske, for hver gang de siger/gør noget dumt, så kan jeg sidde og føle mig helt vild normal

Anmeld

27. juni 2012

jydeinden

MorDk skriver:

Jeg kan simpelthen ikke være mere ligeglad med de to. Jeg sys simpelthen det var for meget til sidst. De fyldte alle sider, tv-kanaler osv. Og de er bare et medieliderligt par. (Det er min mening)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.