Hvor mange med Iphone har

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2012

maria_wlt

An&Jo skriver:

haft deres telefon til reparation??

Jeg spørger fordi min gamle 4'er jo lige nu er inde for at få lavet højtaleren som gik i stykker den anden dag, den blev sendt ind i lørdags..

Nu har jeg så set et andet sted at der bliver skrevet at butikkernes reparations steder ikke må reparerer på Iphone og at man derfor får en ny..

Nu sidder jeg så faktisk lidt med en øv følelse (ihvertfald hvis det passer), for jeg har jo lige købt en 4s'er fordi jeg er ret afhængig af min Iphone da det er det eneste internet jeg har, og det forklarede jeg ekspedienten, men der blev ikke på noget tidspunkt nævnt at jeg fik en hel ny telefon for så havde jeg sq ikke smidt penge efter en 4s'er så havde jeg som altid planlagt, ventet på at 5'eren udkom..

Please fortæl mig at det der kommer tilbage fra reparatøren er min gamle telefon og ikke en helt ny..

Min 4'er blev sendt til rep via Elgiganten i lørdags netop pga højtaleren..

Min veinde fik ordnet sin 4 i forrig uge. 

DE BLIVER LAVET

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2012

An&Jo

maria_wlt skriver:

Min 4'er blev sendt til rep via Elgiganten i lørdags netop pga højtaleren..

Min veinde fik ordnet sin 4 i forrig uge. 

DE BLIVER LAVET

super.. så gider jeg ikke ærgre mig mere over at jeg købte 4s'eren..

min er sendt ind via expert, men når den kommer tilbage så skal den sælges, for det er lidt for luksus agtigt at have 2 Iphones til at ligge derhjemme når man kun er 1 til at bruge dem..

Anmeld

2. maj 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
An&Jo skriver:

super.. så gider jeg ikke ærgre mig mere over at jeg købte 4s'eren..

min er sendt ind via expert, men når den kommer tilbage så skal den sælges, for det er lidt for luksus agtigt at have 2 Iphones til at ligge derhjemme når man kun er 1 til at bruge dem..

Håber du sætter den til her her på baby mangler en til min datter nemlig.

Anmeld

2. maj 2012

Moar2011

An&Jo skriver:

haft deres telefon til reparation??

Jeg spørger fordi min gamle 4'er jo lige nu er inde for at få lavet højtaleren som gik i stykker den anden dag, den blev sendt ind i lørdags..

Nu har jeg så set et andet sted at der bliver skrevet at butikkernes reparations steder ikke må reparerer på Iphone og at man derfor får en ny..

Nu sidder jeg så faktisk lidt med en øv følelse (ihvertfald hvis det passer), for jeg har jo lige købt en 4s'er fordi jeg er ret afhængig af min Iphone da det er det eneste internet jeg har, og det forklarede jeg ekspedienten, men der blev ikke på noget tidspunkt nævnt at jeg fik en hel ny telefon for så havde jeg sq ikke smidt penge efter en 4s'er så havde jeg som altid planlagt, ventet på at 5'eren udkom..

Please fortæl mig at det der kommer tilbage fra reparatøren er min gamle telefon og ikke en helt ny..

min mand har haft hans afsted fordi "låse knappen" ikke fungeret ordenligt.. han fik en hel ny .. der skal næsten ikk være noget galt før de sender en ny..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.