Hvor mange med Iphone har

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2012

An&Jo

chael skriver:

Den allerførste iPhone jeg købte, døde softwaren i efter 6-7 uger. Var nede med den. Og 14 dage efter havde jeg 1 ny. Da det gik ind under garentien eller reklamationen.

De efterfølgende iphones har jeg (7-9-13) ingen problemer haft med

*C

jeg har haft min i halvandet år, og det er første gang den fejler noget, så vil sige jeg har været ret heldig, og regner også med at sælge den videre når den kommer tilbage for nu har jeg jo købt en ny..

Men bliver nok bare lidt irriteret på sælgeren hvis der kommer en helt ny tilbage til mig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2012

An&Jo

JulieE skriver:

Jeg har haft min i næsten 1 år og der har aldrig været noget med den. Min mand har haft sin i næsten 1 1/2 år og den fungerer stadig upåklageligt

min er os halvandet år, og det er første gang den fejler noget, og det er jo "bare" højtaleren der er gået sig en tur i den..

Anmeld

2. maj 2012

An&Jo

morethanperfect skriver:

Min søsters gik i stykker så hun gik til reperation med den .. 
Men de ville ikke lave den , fordi , DER VAR RIDSTER PÅ BAGSIDEN !!

SÅ langt ude .. Så hun måtte ud og købe en ny ..
Jeg burde få lavet min , for den holder ikke strøm og ja , syns næsten alt er galt med den
Men den har også ridser , så jeg ved bare at de ikke laver den ..  

jeg har jo allerede købt en ny, men det ville jeg da ikke have gjort hvis jeg får en helt ny..

Jeg har også ridser på bagsiden, men som sælgeren sagde, så er det jo hvad der sker når en telefon er så gammel.. derudover har den ingen andre skader, så som han sagde det var jo ikke fordi den havde fået et slag..

Anmeld

2. maj 2012

LR85

Jeg fik en ny da min var i stykker med en småting.  

Men kender en anden situation hvor telefonen nu er inde for 4 gang, og stadig bare reperation a den samme telefon. 

Anmeld

2. maj 2012

An&Jo

LR85 skriver:

Jeg fik en ny da min var i stykker med en småting.  

Men kender en anden situation hvor telefonen nu er inde for 4 gang, og stadig bare reperation a den samme telefon. 

efter 3 gange kan man jo forlange at få en ny vare hvis det fortsat er det samme der er i vejen..

Hmm jeg er nok mærkelig, men bliver lidt sur hvis det er en helt ny der kommer tilbage til mig..

Anmeld

2. maj 2012

JulieE

An&Jo skriver:

min er os halvandet år, og det er første gang den fejler noget, og det er jo "bare" højtaleren der er gået sig en tur i den..

Det er da egentlig meget godt holdt... Men spændende om det er en ny Phon du får retur...

Anmeld

2. maj 2012

LR85

An&Jo skriver:

efter 3 gange kan man jo forlange at få en ny vare hvis det fortsat er det samme der er i vejen..

Hmm jeg er nok mærkelig, men bliver lidt sur hvis det er en helt ny der kommer tilbage til mig..

Okay. Kender ikke reglerne, ved bare jeg har haft et problem og fik en nt. Og min ven har sin inde for 4 gang nu. Ved ikke om han så får en ny tilbage eller den gamle

Anmeld

2. maj 2012

An&Jo

JulieE skriver:

Det er da egentlig meget godt holdt... Men spændende om det er en ny Phon du får retur...

jaa, har aldrig haft en telefon der holdte så længe før den gik i stykker.. inden jeg fik Iphone skiftede jeg af tvang telefon hvert halve år fordi de gik i stykker..

Anmeld

2. maj 2012

banana3

An&Jo skriver:

haft deres telefon til reparation??

Jeg spørger fordi min gamle 4'er jo lige nu er inde for at få lavet højtaleren som gik i stykker den anden dag, den blev sendt ind i lørdags..

Nu har jeg så set et andet sted at der bliver skrevet at butikkernes reparations steder ikke må reparerer på Iphone og at man derfor får en ny..

Nu sidder jeg så faktisk lidt med en øv følelse (ihvertfald hvis det passer), for jeg har jo lige købt en 4s'er fordi jeg er ret afhængig af min Iphone da det er det eneste internet jeg har, og det forklarede jeg ekspedienten, men der blev ikke på noget tidspunkt nævnt at jeg fik en hel ny telefon for så havde jeg sq ikke smidt penge efter en 4s'er så havde jeg som altid planlagt, ventet på at 5'eren udkom..

Please fortæl mig at det der kommer tilbage fra reparatøren er min gamle telefon og ikke en helt ny..

Hjeme hos os har vi efterhånden haft en del iphone, de har (7,9,13) aldrig fejlet noget  

Men min den ene drillede lidt med "home" knappen, men det gik hurtig over..

Anmeld

2. maj 2012

Guldimaven

Jeg har haft min siden December, og der har intet været med den..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.