Hvor mange med Iphone har

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.873 visninger
23 svar
0 synes godt om
1. maj 2012

An&Jo

haft deres telefon til reparation??

Jeg spørger fordi min gamle 4'er jo lige nu er inde for at få lavet højtaleren som gik i stykker den anden dag, den blev sendt ind i lørdags..

Nu har jeg så set et andet sted at der bliver skrevet at butikkernes reparations steder ikke må reparerer på Iphone og at man derfor får en ny..

Nu sidder jeg så faktisk lidt med en øv følelse (ihvertfald hvis det passer), for jeg har jo lige købt en 4s'er fordi jeg er ret afhængig af min Iphone da det er det eneste internet jeg har, og det forklarede jeg ekspedienten, men der blev ikke på noget tidspunkt nævnt at jeg fik en hel ny telefon for så havde jeg sq ikke smidt penge efter en 4s'er så havde jeg som altid planlagt, ventet på at 5'eren udkom..

Please fortæl mig at det der kommer tilbage fra reparatøren er min gamle telefon og ikke en helt ny..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2012

FrkZier

An&Jo skriver:

haft deres telefon til reparation??

Jeg spørger fordi min gamle 4'er jo lige nu er inde for at få lavet højtaleren som gik i stykker den anden dag, den blev sendt ind i lørdags..

Nu har jeg så set et andet sted at der bliver skrevet at butikkernes reparations steder ikke må reparerer på Iphone og at man derfor får en ny..

Nu sidder jeg så faktisk lidt med en øv følelse (ihvertfald hvis det passer), for jeg har jo lige købt en 4s'er fordi jeg er ret afhængig af min Iphone da det er det eneste internet jeg har, og det forklarede jeg ekspedienten, men der blev ikke på noget tidspunkt nævnt at jeg fik en hel ny telefon for så havde jeg sq ikke smidt penge efter en 4s'er så havde jeg som altid planlagt, ventet på at 5'eren udkom..

Please fortæl mig at det der kommer tilbage fra reparatøren er min gamle telefon og ikke en helt ny..

jeg har haft min 4s til rep. 2 gange inden for de første 3 uger jeg havde den - men det var bare fordi jeg var dum og smadrede skærmen

Anmeld

2. maj 2012

An&Jo

FrkZier skriver:

jeg har haft min 4s til rep. 2 gange inden for de første 3 uger jeg havde den - men det var bare fordi jeg var dum og smadrede skærmen

Jeg har haft min 4s'er i en uge nu, og den fejler intet..

Den der er til rep er min gamle 4'er

Anmeld

2. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Min eks var til reperation fordi tasten ikke virkede optimalt - han fik IKKE en ny

Anmeld

2. maj 2012

An&Jo

rikkeregnbue skriver:

Min eks var til reperation fordi tasten ikke virkede optimalt - han fik IKKE en ny

håber godt nok heller ikke der kommer en ny, så bliver jeg sq lidt irriteret ihvertfald

Anmeld

2. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

An&Jo skriver:

håber godt nok heller ikke der kommer en ny, så bliver jeg sq lidt irriteret ihvertfald

Det kan jeg nu godt forstå! Kan man ikke lave et: "jeg har fortrudt"-nummer

Anmeld

2. maj 2012

An&Jo

rikkeregnbue skriver:

Det kan jeg nu godt forstå! Kan man ikke lave et: "jeg har fortrudt"-nummer

jeg tvivler, for den nye er jo taget i brug..

Anmeld

2. maj 2012

chael

Den allerførste iPhone jeg købte, døde softwaren i efter 6-7 uger. Var nede med den. Og 14 dage efter havde jeg 1 ny. Da det gik ind under garentien eller reklamationen.

De efterfølgende iphones har jeg (7-9-13) ingen problemer haft med

*C

Anmeld

2. maj 2012

morethanperfect

Min søsters gik i stykker så hun gik til reperation med den .. 
Men de ville ikke lave den , fordi , DER VAR RIDSTER PÅ BAGSIDEN !!

SÅ langt ude .. Så hun måtte ud og købe en ny ..
Jeg burde få lavet min , for den holder ikke strøm og ja , syns næsten alt er galt med den
Men den har også ridser , så jeg ved bare at de ikke laver den ..  

Anmeld

2. maj 2012

JulieE

Jeg har haft min i næsten 1 år og der har aldrig været noget med den. Min mand har haft sin i næsten 1 1/2 år og den fungerer stadig upåklageligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.