Susan1978 skriver:
Jan er det stadig kun os 2 og Karoline?
Blir det til noget ? og sender du en adresse? og hvad tid blir det ca?
Hvad skal vi have med, ud over kamera ? hvad med madpakke eller køber vi noget mad i nærheden ?
Jeg ville også helt vildt gerne lære at lave det der foto redigering hvor man fremhæver noget bestemt på billedet. kan det mon presses ind? når vi ikke er flere?
Hej Susan og andre der kunne ha varet intresserede i kursen den 21 juni.
( Det er faktiskt kun Susan og Karoline der tilmeldt sit intresse.)
Det har trækt ud lidt med mit svar fordi at vi her hjemme har diskuteret hvis vi skal køre hele vejen til Odense med en to og en halv uge gammel baby..?
Jeg bliver dessværre nød at skuffe jer, da vi idag har bestimt at det ikke er muligt for os at køre så langt med vores baby.
Grunden til at jeg skulle holde kursen på Fyn er ju for at min hustru gerne vil besøge sin veninde i Odense og så skulle jeg kunne bruge deres sommerhus til kursen.
Men vi har beslutet at det ikke er fair over for den bitte at køre så mange timer frem og tilbage på kun en dag. Det håber jeg at i kan forstå.
Kursen kommer dog at blive til noget, men vi er nød at udsætte den til nogen gang i efteråret.
Som en lille plaster på såret vil jeg dog på søndag svare på spørgsmål i kan tænkes have med hensyn til foto, her på baby.dk.
Jeg logger ind nogle gange under dagen og svarer på jeres spørgsmål i den her tråd
Ny fotokurs- "gerilla style". Så bare skud løs med det i undrer jer over indenfor fotografering.
Mvh/
Jan Oscarsson
Anmeld