Ny fotokurs- "gerilla style"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2009

OSCARSSON

Mebach skriver:

Jeg vil med.

Fint Mebach,

Jeg glæder mig til at mødes med jer.

Mvh Jan Oscarsson

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2009

Susan1978

ja som allerede skrevet til Jan så kommer jeg også gerne til jylland (med forbehold for langt oppe), selvom jeg skal køre fra falster..

og har også sagt at hvis han kommer over broen og lidt sydpå er jeg også gerne vært ved et lign arrangement.

Anmeld

17. april 2009

Nemesis

Znuzke skriver:

Vi kan da bare køre sammen - vi bor jo ikke så langt fra hinanden - vel??

hihihi nej vi bor ikke langt fra hinanden..men jeg har et fysisk problem med at køre langt i bil, så kan det undgåes, så gør jeg helst det :-)

:-) Sisse

Anmeld

22. april 2009

OSCARSSON

Hej,

Bumper lige tråden lidt.

Jeg søger også stadigvæk efter nogen der gerne vil lægge hus til kursen.

mvh/

Jan

Anmeld

6. maj 2009

OSCARSSON

Hej igen,

Det virker til at der ikke er nok med intresserede til en foto kurs.

Så det bliver ikke noget kurs den 21 juni.

Men som den meget søde man jeg er synes jeg det er trals for dem der faktiskt har tilmeldt sig, nogle tilmed to gange...

Så jeg har snakket med en af min hustrus veninder der bor i Odense og har fået lov til at bruge hendes sommerhus på Nordfyn til kursen.

Det kan desværre ikke blive en weekend.

De som vil og har mulighed onsdag den 13 juni, altså næste uge, er velkommen at mødes der med mig og så holder jeg en kursus for dem der vil, hvis i bare er minimum 3 stk. Dog max 10 stk. Først til møllen...

Så i der vil lære hvordan i kan blive til en bedre børnefotograf, skriv en kommentar her. Jeg sender så vej beskrivelse til jer.

Kostned 300 kr/ person som betales på plads.

Mvh

Jan Oscarsson,

Anmeld

6. maj 2009

Nemesis

OSCARSSON skriver:

Hej igen,

Det virker til at der ikke er nok med intresserede til en foto kurs.

Så det bliver ikke noget kurs den 21 juni.

Men som den meget søde man jeg er synes jeg det er trals for dem der faktiskt har tilmeldt sig, nogle tilmed to gange...

Så jeg har snakket med en af min hustrus veninder der bor i Odense og har fået lov til at bruge hendes sommerhus på Nordfyn til kursen.

Det kan desværre ikke blive en weekend.

De som vil og har mulighed onsdag den 13 juni, altså næste uge, er velkommen at mødes der med mig og så holder jeg en kursus for dem der vil, hvis i bare er minimum 3 stk. Dog max 10 stk. Først til møllen...

Så i der vil lære hvordan i kan blive til en bedre børnefotograf, skriv en kommentar her. Jeg sender så vej beskrivelse til jer.

Kostned 300 kr/ person som betales på plads.

Mvh

Jan Oscarsson,

13 juni er altså ikke i næste uge,,men næste måned..eller mente du 13 maj??

:-) Sisse

Anmeld

6. maj 2009

Rasmine

Mebach skriver:

Jeg vil med.

Jeg må desværre melde fra.
Har fået job, og skal jobbe hver 2. weekend, og skal selvfølgelig jobbe d. 21.

Anmeld

6. maj 2009

OSCARSSON

Altså, jeg er en rigtig klummerrøv. Eller min kone er... vi er bægge to...

Jeg hade spurgt hende om hvornår hun kunde/ville køre med til sin veninde og hun svarade 13 maj. Jeg hade så skrevet 13 juni bare for at forvirre jer lidt...

Nu viser det sig at det alligevel ikke går fordi at vores datter har en meget vigtig "modeshow" eller nærmere en festdag hos dagplejen, en som de forberedt i någe styk tid.

Så jeg bliver nød til at finde et nyt dato og vi prøver med at få det til den 21 juni som var sagt fra begyndelsen.

Jeg vender tilbage så snart vi får fat i Ivy's veninde...som lige pt er ved at få sin søn at falde i søvn.

Undskyld forvirringen...rigtigt mange gange.

Mvh/ Jan Oscarsson, Mæster i forvirring

Anmeld

7. maj 2009

OSCARSSON

Ok, sådan her bliver det:

Jeg holder kursen den 21 Juni som tidligere sagt.

Plads er Nordfyn ( exakt adresse kommer senere, jeg har et sted at være, jeg ved bare ikke adressen endnu)

Uanset om der kun er en eneste ene som tilmelder sig så holdes kursen, så hvis du er intresseret så skal du bare tilmelde dig eller komme derhen.
Det er dog fint hvis i der kommer vil fortælle mig her, kun så jeg ved hvor meget kaffe jeg skal lave...

Investering: 300 kr som betales på plads.

Tilmeldning sker gennem at skrive en kommentar i den her tråd, eller at bare komme til pladsen for kursen på ret tidspunkt går også fint da kursen holdes uanset antal deltager. ( Måske får jeg lære mig selv noget, hvis det kun bliver mig der... )

Følgende gælder:

Brød, kage og andre lækkerier til at spise, sørger enhver deltager for at selv bringe med sig.

Vi begynder kursen kl. 11.00 og kør på til kl. 16.00 med nogle pauser under dagen.

Vi skal behandle ting som:

- hvordan virker kamerat og hvorfor. (kort introduktion for at i skal forstå hvad der sker når i trykker på knappen) Det er ikke astrofysik, selv om nogle gerne vil få jer at tro det. Alle kan lære tekniken, se bare på mig.

- hvordan skal kamerat indstilles for bedste kvalitet, nemmeste betjening m.v.

- flash eller ikke flash? Helt sikkert skal man sometider bruge flash, men mange gange, ikke i de tilfællden du tror...

- Find det smukke lys, og hvis der ikke er noget så lær dig bruge det “svære/dårlige lys” til din fordel.

- Husk at bringe kamerat med jer, vi skal også lave nogle praktiske øvelser sådan at i kan få nogle gode billeder med hjem at vise på Baby.dk og blære lidt med, overfor familje og venner... :-D

- Alle deltager får en portrætt af sig selv taget af mig på dagen. Leveres som en billedfil på e-mail og den kan i bruge som en avatar på for eksempel Baby.dk (en avatar, er det billede i har af jer selv i samband med jeres profil)

- Dessuden, laver jeg en foto konkurrence for kursdeltager på Baby.dk efter kursus og vinder får en OSCARSSON- real life photo session til et værdi af 1500 kr. (vinder betaler for kørsel eller kommer til mig i Ålbæk for fotografering)

- Dato for kursen er, søndag 21 Juni 2009. Det er lige før ferien, det giver en god grund at stå på, før ferie billederne skal tages.

Glem tidligere indlægg fra mig, det her er det som gælder..!

Hvis du vil blive en bedre børnefotograf så ses vi Søndag den 21 Juni kl. 11.00 på Nordfyn, plads meddeles efter weekenden.

Mvh Jan Oscarsson

Anmeld

7. maj 2009

OSCARSSON

Mebach skriver:

Jeg må desværre melde fra.
Har fået job, og skal jobbe hver 2. weekend, og skal selvfølgelig jobbe d. 21.

Sygmeld dig...!

Nej, jeg driller bare, prøv og skift dage med en kollege hvis det er muligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.