suk.. grøntsager

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2009

Muffinmus

Tynen skriver:

Burde de spise grønsager??!

Hun får da pommes frites....

Totalt Malou Trine stil:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2009

Monica

Grønsager siger du... Gustav spiser kun grønsager til aften... IKKE noget kød, slet ikke kartofler og slet slet ikke pasta. Men gulerødder kogte eller ikke kogte og agurke stave og ind imellem rødpebber... Så mit problem er helt modsat dit, aner ikke hvordan vi skal få kød i ham...

....Altså han kan sagtens spise kødpålæg, leverposteg, spegepølse, kødpølse osv på rugbrød, men IKKE til aften...

Moni

Anmeld

16. april 2009

Kaufie

William er bestemt heller ikke storspisende af grøntsager - og lige nu ligger hans hovedmåltid til frokost, hvor han nemt kan kværne 2½ skive rugbrød. Så jeg tror vi skal til at introducere lidt mere grønt ved frokosten fremfor aftensmåltidet, hvor han sjældent spiser ret meget mere end en kartoffel.

Anmeld

16. april 2009

linemus

vi spiser jo selv meget grønt og grøntsager.. specielt mig lige i tiden.. skal baaaare have dem.. hehe

men hver gang jeg tilbyder klumpen det smager han på det og så kommer det ud igen...

prøver at komme grønt i når jeg laver frikadeller elller lign.. eller hvis jeg laver lasange eller sådan noget..

får jeres unger slet ik lyst til at æde dem når de ser jer spise det??

Nej, tværtimod. Hvis de har noget på tallerknen, som de ikke vil have, propper de det i munden på mig, for jeg kan jo godt li' det

Det hjælper heller ikke at Sebastian spiser det. Og Signe og Nanna har hver deres preferencer, så jeg tror ikke, der er så meget at gøre, andet end at tilbyde det en gang imellem og ellers skjule det i maden.

Anmeld

17. april 2009

bette

Monica skriver:

Grønsager siger du... Gustav spiser kun grønsager til aften... IKKE noget kød, slet ikke kartofler og slet slet ikke pasta. Men gulerødder kogte eller ikke kogte og agurke stave og ind imellem rødpebber... Så mit problem er helt modsat dit, aner ikke hvordan vi skal få kød i ham...

....Altså han kan sagtens spise kødpålæg, leverposteg, spegepølse, kødpølse osv på rugbrød, men IKKE til aften...

Moni

hvis han kan lide fiskefrikaldelle kunne du evt ik give ham sådan en til aftensmad.. altså hvis han vil have det

Anmeld

17. april 2009

Tynen

Stella spiser bare ikke noget generelt.
Er efterhånden ved at affinde mig med det eftersom det har stået på over det sidste halve år

Belastende at stå og lave mad, grønsager og kartofler i alle former og afskygninger når ungen ikke engang vil smage på det.
Det eneste der ryger ned er børnesaucen "Dyp, dyp" som hun kalder det, nemlig ketchup

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.