Hejsa gamle nb - og selvfølgeli alle andre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2008

heaven

heaven skriver:

Loggidut skriver:

heaven skriver:

Loggidut skriver:

jo jo heaven...vi griner totalt, nej du har jo fat i det...du trykker på citer indlæg...og så kan du slette alt det du ikke vil have med i dit citat...og selv skrive nyt i det

du skal også selv huske at skrive noget når du citere....låååål 8D

hehe, prøver igen, nu tror jeg den er der????

HURRA HURRA HURRA...JEG KAN.
KNUZ JANNIE

HURRA HURRA HURRA HURRA ALLEEEE........ JEG KAN SKRIVE HER PÅ SIDEN OG JEG KAN OVENIKØBET SVARE PÅ INDLÆG!!!!!!!!!! COOL!!!!!:D:D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2008

Loggidut

ja ja du er go!

Anmeld

9. marts 2008

heaven

Loggidut skriver:

ja ja du er go!

nå loggi.... opsamling fra igår.... er du blevet bannet fra netbaby?

Anmeld

9. marts 2008

Loggidut

heaven skriver:

Loggidut skriver:

ja ja du er go!

nææææ....dog sletter de med løst hånd alt faktisk der er kommet fra mig siden de var nede...lol...men tror den sidste besked til dig derinde stadig står der...de er sgu for sarte derinde...her må man gerne snakke om lignende sider...og det giver altså en frihed...og en god sund måde at snakke/debatere på....så jeg bliver totalt her...ha ha....

Anmeld

9. marts 2008

Marco2

HEj Heaven og wææælkommen til.

Nederst på siden skal du bare trykke besvar emne, så kommer der en ny hvid dialog boks op. I stedet for citer indlæg. Ønsker du derimod at citere dele af ens indlæg trykker du på "citer indlæg". Ellers er det bare besvar.

AG - computerhaj

Anmeld

9. marts 2008

heaven

Loggidut skriver:

heaven skriver:

Loggidut skriver:

ja ja du er go!

nææææ....dog sletter de med løst hånd alt faktisk der er kommet fra mig siden de var nede...lol...men tror den sidste besked til dig derinde stadig står der...de er sgu for sarte derinde...her må man gerne snakke om lignende sider...og det giver altså en frihed...og en god sund måde at snakke/debatere på....så jeg bliver totalt her...ha ha....

jojo, de har slettet den sidste du skrev til mig.. nåede lige akkurat at læse den, tsk tsk... tror nok jeg skal blive glad for det her inde, skal bare lige lære den at kende....

Anmeld

9. marts 2008

heaven

Marco2 skriver:

HEj Heaven og wææælkommen til.

Nederst på siden skal du bare trykke besvar emne, så kommer der en ny hvid dialog boks op. I stedet for citer indlæg. Ønsker du derimod at citere dele af ens indlæg trykker du på "citer indlæg". Ellers er det bare besvar.

AG - computerhaj

Hehe, tak for svar.... det er ikke sådan med det...
knuz

Anmeld

9. marts 2008

Muffinmus

welcome..... Der er da altid plads til folk i baby forummer:)
Men kan godt forstå nogle er længe om at finde herind når NB pålicen slellet alle baby.dk indlæg>(

Anmeld

9. marts 2008

heaven

MariaE skriver:

welcome..... Der er da altid plads til folk i baby forummer:)
Men kan godt forstå nogle er længe om at finde herind når NB pålicen slellet alle baby.dk indlæg>(

Hey.

Har godt vidst hvor i holdt til, har bare ikke kunnet gennemskue siden og hvordan den fungerer, hehe.... ER EN TOTAL MINUS COMPUTERHAJ!!!! Men nu er jeg er , og bliver her, der sker nemlig intet på nb mere efter alle de faste er smuttet....
knuz JAnnie

Anmeld

9. marts 2008

Monica

Hej Jannie...
Velkommen til:)
Her er plads til alle der er søde og ikke driller de andre... Eller... Bare man er sød...:P

Monica og Gustav - som bobler i vognen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.