Hejsa gamle nb - og selvfølgeli alle andre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2008

heaven

Loggidut skriver:

heaven skriver:

dette er et eksperiment, skal lige finde ud af hvordan siden fungerer, jeg er så MEGAdårlig til computer

Jannie

det finder du knald hurtigt ud af...ellers spørger du bare...her er sørme mange som står på spring for at hjælpe til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2008

heaven

ej altså... kan slet ikke gennemskue det... hehe.. håber i griner ligeså meget som mig
knuz Jannie

Anmeld

9. marts 2008

Loggidut

jo jo heaven...vi griner totalt, nej du har jo fat i det...du trykker på citer indlæg...og så kan du slette alt det du ikke vil have med i dit citat...og selv skrive nyt i det

Anmeld

9. marts 2008

birgittemarie

Hej Jannie/Heaven og velkommen til :)
Dejligt du også fandt herind. Forklaringen på de sære profilfotos er, at vi er gået amok i temaer, da vi endelig kunne levere indlæg med fotos af os selv. Jeg kører look alike tema, nogle er stadig på flex-tema som en hyldest til skaberen af dette fantastiske forum (H)Jern(e) Henrik og andre igen er stadig på morgenhårs temaet 8D Det er selvfølgelig helt frivilligt, om man vil være med på udgakningen eller vise dejlige billeder af baby eller ikke noget som helst...Under alle omstændigheder er du mere end velkommen :)
Kh Birgitte

Anmeld

9. marts 2008

heaven

Loggidut skriver:

jo jo heaven...vi griner totalt, nej du har jo fat i det...du trykker på citer indlæg...og så kan du slette alt det du ikke vil have med i dit citat...og selv skrive nyt i det

Anmeld

9. marts 2008

heaven

hallo hallo... ej hvor er det her bare griner..... jeg griner så meget at lasse kigger mærkeligt på mig

Anmeld

9. marts 2008

Loggidut

heaven skriver:

Loggidut skriver:

du skal også selv huske at skrive noget når du citere....låååål 8D

Anmeld

9. marts 2008

linepaaske

hehe heaven, jeg gjorde nøjagtig det samme for et par dage siden VELKOMMEN!!!!!:D

Anmeld

9. marts 2008

Ny mor

Hvor godt du "fandt os" ;) Velkommen!!
kh Birgitte & Marius

Anmeld

9. marts 2008

heaven

Loggidut skriver:

heaven skriver:

Loggidut skriver:

du skal også selv huske at skrive noget når du citere....låååål 8D

hehe, prøver igen, nu tror jeg den er der????

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.