Hejsa gamle nb - og selvfølgeli alle andre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.619 visninger
34 svar
0 synes godt om
9. marts 2008

heaven

Nu har jeg endelig fundet jer og er kommet ind. Ved godt jeg ikke er en fast del af den gamle juli07 fra nb, men må jeg være med her ?
Jannie/ heaven

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2008

Helle30

Hej Heaven! Du kan tro, du må være med. Velkommen til.
Jeg er sikker på, du bliver glad for at være her. Vi har det rigtig sjovt og godt sammen.
Skal lige huske at fortælle, at vi har aftalt at holde "sydhavsfest" d. 21.-22. juni på falster, og du er selvfølgelig inviteret.

Hilsen Helle

Anmeld

9. marts 2008

Nadi

Hej Heaven!

Og velkommen til :)
Jeg kan kun give Helle ret det er en rigtig hyggelig side at være på.

-Nadia

Anmeld

9. marts 2008

Loggidut

ja da...fedt du fandt herind...og altså NB er da noget skod...de sletter da med arme og ben...så velkommen hertil ven(H)

Anmeld

9. marts 2008

heaven

dette er et eksperiment, skal lige finde ud af hvordan siden fungerer, jeg er så MEGAdårlig til computer

Jannie

Anmeld

9. marts 2008

heaven

Loggidut skriver:

ja da...fedt du fandt herind...og altså NB er da noget skod...de sletter da med arme og ben...så velkommen hertil ven(H)

Anmeld

9. marts 2008

Loggidut

heaven skriver:

dette er et eksperiment, skal lige finde ud af hvordan siden fungerer, jeg er så MEGAdårlig til computer

Jannie

det finder du knald hurtigt ud af...ellers spørger du bare...her er sørme mange som står på spring for at hjælpe til

Anmeld

9. marts 2008

heaven

ej altså.... LOGGI..... EN ELLER ANDEN.... hvordan svarer jeg på de enkelte indlæg....

Anmeld

9. marts 2008

Loggidut

heaven skriver:

ej altså.... LOGGI..... EN ELLER ANDEN.... hvordan svarer jeg på de enkelte indlæg....

oppe i hjørnet står der citerindlæg...

Anmeld

9. marts 2008

Nadi

Tro mig jeg er heller ikke en haj til det, men jeg har også fundet ud af det. Og som Loggi siger, det er super nemt. Bare prøv dig frem, og du behøver jo heller ikke citere hvergang ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.