Strække sig i graviditet ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2012

AnonymMor

Mira0911 skriver:

Man vil altid få end masse at vide, at det og det må man slet ikke.... Som første, andengangsgravid kan man altså godt stå og tænke - Hmm... Kan det nu også passe.... 

Ja lige præcis jeg har simpelthen fået så mange ting at vide efterhånden om ting jeg bare slet ikke må osv.. og jeg står lidt og tænker om jeg overhovedet må noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2012

L&V

Rinepigen skriver:

haha ej bliver da helt flov nu  man skal åbentbart ikke tro på alt hvad man høre hehe

Har lige googlet mig frem til at det er en gammel skrøne man brugte i gamle dage hvor man dengang troede at det kunne forsage det osv.. så kan være det er der hun har det fra

Det ska du ikke blive man hopper i med begge ben noglegange og hvis hun har lydt som om hun vidste en masse så tror man da på det

Anmeld

1. maj 2012

Mira0911

Rinepigen skriver:

Ja lige præcis jeg har simpelthen fået så mange ting at vide efterhånden om ting jeg bare slet ikke må osv.. og jeg står lidt og tænker om jeg overhovedet må noget

Ja, hvis man skulle gå efter alt det, så måtte man ikke noget andet end at ligge i sengen... 

Anmeld

1. maj 2012

AnonymMor

Månsson skriver:

Det ska du ikke blive man hopper i med begge ben noglegange og hvis hun har lydt som om hun vidste en masse så tror man da på det

Det er jo det  og når man ikke har prøvet det før så tager man jo næsten alt til sig for ikke at gøre noget skadeligt

Anmeld

1. maj 2012

AnonymMor

Mira0911 skriver:

Ja, hvis man skulle gå efter alt det, så måtte man ikke noget andet end at ligge i sengen... 

nej nemlig   

Anmeld

1. maj 2012

L&V

Rinepigen skriver:

Det er jo det  og når man ikke har prøvet det før så tager man jo næsten alt til sig for ikke at gøre noget skadeligt

Ja det gør man nemlig

Anmeld

1. maj 2012

Awd

Hihi syntes det er sødt at du ikke har strukket dig i 14 uger

Selvfølgelig må du det (men ærligt var jeg også (over)beskyttende i mine graviditeter, vil jo kun det bedste for den lille)

Hehe men kan ikke lade være med at tænke på hvordan du så har været i bad og vasket dit hår hvis ikke du har haft armene over hovedet..... HIHI

God dag og håber du får en fortsat dejlig garviditet

Hilsen Anja.

Anmeld

1. maj 2012

Maja88

stræk du bare løs

Anmeld

1. maj 2012

AnonymMor

Catering-Cakes skriver:

Hihi syntes det er sødt at du ikke har strukket dig i 14 uger

Selvfølgelig må du det (men ærligt var jeg også (over)beskyttende i mine graviditeter, vil jo kun det bedste for den lille)

Hehe men kan ikke lade være med at tænke på hvordan du så har været i bad og vasket dit hår hvis ikke du har haft armene over hovedet..... HIHI

God dag og håber du får en fortsat dejlig garviditet

Hilsen Anja.

hehe det har heller ikke været nemt

Det er jo det når man får at vide at uh ha det må du ikke det kan gøre sådan og sadån ved barnet og så tænker man bare  hehe men rart lige at få det afklaret helt og vide at det må man GODT !!! hehe

Mange tak skal du have hehe

Anmeld

1. maj 2012

Nattøs

Man må INTET når man er gravid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.