Graviditetskvalme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2009

Loggidut

bette skriver:

hmm det der hjalp mig var bare at tja.... æde døgnets 24 timer.. meeen det vil jeg ik anbefale.. medmindre du gerne vil have 30 kg mere på side benene som jeg fik...

men ja okay man kan jo bare lade være at æde det usunde.. dunker mig selv med et bat oveni.... skam mig... kæft jeg fortryder det... altså de ekstra dæller... wiiiaks

what, du er da nok det mindste lille nipsestykke jeg nogen sinde har set....30 kg. ??? du er da ikke seriøs her...vel?

Tut, jeg aner det ikke, jeg har aldrig døjet med kvalme og opkast, men har hørt kiks, og tørre sager skulle være gode...både mod kvalmen og halsbrand, men har ikke den fjerneste ide om om det virker!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2009

bette

jo 30 klamme kl.. kæmper stadig med de 6 sidste..

blev helt ærligt også noget måløs da jeg stod op på vægten hos jordmoren... fy føj da.. det er godt nok en voldsom vægtstigning..

Anmeld

20. april 2009

Tut

Tak for svar.

Skal prøve akupunktur i morgen...

For nøj hvor er jeg skidt - og kaster op

Anmeld

20. april 2009

birgittemarie

Lad lige høre, hvordan det går med akupunkturen!

Nu er jeg nemlig også så småt begyndt på kvalmen igen. ØV, jeg havde glemt, hvor helt utroligt dårlig, jeg er til at være gravid.

God bedring og for akupunkturen! Det må virkelig ikke være sjovt for dig, når du står midt i bryllupsforberedelserne.

Knus B

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.