Elevplads og barsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. april 2012

La´chrissen

LouiseK90 skriver:

Det var ikke spor rodet og tusind tak for dit svar - det satte lige nogle tanker igang. Min sunde fornuft siger det samme som dig, men puuuha hvor vil jeg gerne snart ha' børn - har du nogen guldklumper endnu?

Tror jeg har været skruk siden jeg blev født. Hehe.  Nu kommer alderen og tiden jo hvor det begynder at blive virkeligt og muligt, så er det jo bare vigtigt at holde fast i fornuften.

Ja det var netop det jeg ville med dette indlæg, sætte tankerne lidt i gang.'

Nej desværre ingen guldklumper endnu, men har fået sat 2 fine æg op forrige lørdag med icsi behandling, så venter på at jeg kan få taget blodprøve på mandag. Nu er det også 2 år siden p-pillerne røg. Så det kan tage tid at få sin guldklump, men alt "besværet" er det værd.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2012

LouiseK90

c_rafn@hotmail.com skriver:

Ja det var netop det jeg ville med dette indlæg, sætte tankerne lidt i gang.'

Nej desværre ingen guldklumper endnu, men har fået sat 2 fine æg op forrige lørdag med icsi behandling, så venter på at jeg kan få taget blodprøve på mandag. Nu er det også 2 år siden p-pillerne røg. Så det kan tage tid at få sin guldklump, men alt "besværet" er det værd.

Ej hvor spændende!!! Krydser alt det jeg kan og så glæder jeg mig til at høre svar på mandag  

Hvis man tror på det, så skal det nok lykkes

Anmeld

30. april 2012

La´chrissen

LouiseK90 skriver:

Ej hvor spændende!!! Krydser alt det jeg kan og så glæder jeg mig til at høre svar på mandag  

Hvis man tror på det, så skal det nok lykkes

Tak   Jeg håber virkelig den er der, men tør bare næsten ikke håbe. men der skal nok kommet et stort jubel på mandag hvis den er der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.