LouiseK90 skriver:
Hej tøser
Jeg har en kæreste som bliver færdiguddannet her om et år, mens jeg til den tid stadig har et år tilbage af min elevtid. Jeg er nu 22 år (til den tid 23 år) og min kæreste er 27 år og jeg synes det er ved at være tid til at få første barn (er tilgengæld også meget skruk!
)
Jeg ville derfor lige høre om der var nogen af jer som havde været på barsel under elevtid og hvordan I syntes det hang sammen?
Hej, jeg vil starte med at sige at jeg kan virkelig godt forstå at du gerne vil have en barn.
jeg har selv været skruk de sidste 8-10 år, men er også glad for alle de ting jeg har nået uden barn.
Jeg ville nok vente med at prøve og blive gravid til du har lidt under et år igen. Så du får din uddannelse gjort færdig i et hug. Som andre også har snakket om så kommer der jo en del dage når du kommer tilbage fra barsel hvor barnet er syg osv. og det bliver jo lagt oven i længden af din uddannelse i sedste ende, efter et hvis antal sygedage.
Jeg ved der er mange der vælger deres elever ud fra at de ikke håber på de skal på barsel.For det passer jo virkelig dårligt ind, hvis de evt hvert år eller hver halve år ansætter en ny så vil du ramme ind i den der er startet efter dig og så er der jo ingen ide fra deres side om at ende med 2 på engang der skal op til svendeprøve. Det er lidt sådan noget jeg selv har haft i tankerne. Når man nu er et fast sted, fremfor hvis man kun læste.
Ja undskyld hvis det blev lidt rodet 
Hvordan har din arbejdsplads det med elever der skal på barsel?
Men hvis jeg var dig ville jeg vente, så får du din uddannelse og efter barsel så kan du starte på en frisk med job som uddannet evt samme sted eller et helt nyt sted
Håber du finder en god løsning på det 
Anmeld