Er i stor sorg ! :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. april 2012

Kløver

Hvor er det frygteligt.... Kæmpe kæmpe kram til jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2012

sandramor

GUD hvor er det forfærdeligt for jer!!!

Jeg føler så meget med jer og intet jeg siger kan dulme den smerte i unægtelig må have

Stort stort stort

Anmeld

30. april 2012

tarkoflen

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal skrive til dig! Jeg har ingen trøstende ord, der kan lindre jeres smerte!

Det er ikke en oeplevelse nogen som helst bør udsættes for, og hvis sygehuset siger, at de godt vidste hvad der skete, så burde de stille og rolig have forberedt jer på det! Man kan da ikke bare fralægge sig et hvert ansvar og så udsætte forældre for sådan en oplevelse!

Jeg sender tusindvis af i jeres retning, selvom det ikke kan lindre jeres sorg

Anmeld

30. april 2012

TR

FruK skriver:

Åh, det lyder hårdt...  Men jeg tænker om det de mener er, at de hverken har kunnet gøre fra eller til? Hvis der var noget galt, ville det ske under alle omstændigheder?

Sikke en historie...

Det gør mig virkelig ondt for jer, at I skulle igennem det - og så på den måde.
Det er da helt umenneskeligt at lade dig se det komme ud i toilettet hjemme, når du er så langt henne.

De sir de ikk kunne gøre noget ! .. MEN når de vidste hvor det ville ende henne, kunne de fandme fortælle os det og så indlæg mig så vi ikk sku have oplevelsen hjemme ..

Anmeld

30. april 2012

TR

tarkoflen skriver:

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal skrive til dig! Jeg har ingen trøstende ord, der kan lindre jeres smerte!

Det er ikke en oeplevelse nogen som helst bør udsættes for, og hvis sygehuset siger, at de godt vidste hvad der skete, så burde de stille og rolig have forberedt jer på det! Man kan da ikke bare fralægge sig et hvert ansvar og så udsætte forældre for sådan en oplevelse!

Jeg sender tusindvis af i jeres retning, selvom det ikke kan lindre jeres sorg

Vi har det præcis på samme måde.. Det var det første lægen sagde var at man godt vidste hvor det vil ende henne, når jeg blødte som jeg gjorde.. men at sådan noget sir man ikke til de kommende forældre  Nej det skal jeg lov for man åbenbart ikk gør  

Anmeld

30. april 2012

Mumto3

Hold da op!!! Det er da det mest voldsomme abortforløb jeg nogen sinde har hørt!!!

Tænk at du aldrig fik ham op til dig? Det var da meget uprofessionelt af både ambulancefolkene og lægerne/jordmødrene på sygehuset.

Kørte jeres dreng ikke med dig i ambulancen til sygehuset?

Jeg er helt tom for ord, og har ondt i maven ved tanken om den store store sorg I går igennem nu, og det kæmpe chok det har været for jer at være igennem det lange lange og hårde forløb!!! -og så ender det på badeværelset hos svigerforældrene.

Det er godt nok mærkeligt at de ikke beholdt dig på sygehuset!!

Ingen ord kan trøste!!! -og selvom tiden læger alle sår, så er der bare ting man ikke kan komme sig over.

Ville ønske at nogen kunne gøre noget for jer!!! I trænger da virkelig omsorg, også selvom det er for sent nu. -og øv hvor kan man blive sur og hidsig på 'systemet'!!!!

JEg sender jeg masser af varme tanker og gode ønsker for fremtiden!!!

Anmeld

30. april 2012

chael

Ej, ved slet ikke hvad jeg skal skrive

Anmeld

30. april 2012

tarkoflen

TR skriver:

Vi har det præcis på samme måde.. Det var det første lægen sagde var at man godt vidste hvor det vil ende henne, når jeg blødte som jeg gjorde.. men at sådan noget sir man ikke til de kommende forældre  Nej det skal jeg lov for man åbenbart ikk gør  

Det du har været udsat for er da 100 gange værre end, hvis de stille og roligt havde sagt til jer, hvad risikoen for at det ikke gik som det skulle var!

Jeg kan slet ikke forstå tankegangen om, at de mener at de skåner jer! For det der er i min verden væsentligt værre end, hvis de havde sat sig ned og forklaret jer, hvilket forløb I kunne risikere!

Jeg håber så meget for jer, at I kan få noget ordentlig hjælp til at bearbejde denne kæmpe sorg, for det er vist ikke noget man selv kommer igennem, med det I har set og oplevet!

Kæmpe

Anmeld

30. april 2012

VNB

hvor er det dog bare forfærdeligt for jer  

Jeg er helt tom for ord...  

du skal vide at jeg virkelig føler med jer - i har gennemgået enhver kommende forældres marreridt. 

Jeg håber virkelig at i får noget rigtig godt (psykolog)hjælp til at komme jer over jeres tab 

mange varme tanker herfra! 

Anmeld

30. april 2012

Kongmulle

Puha det gør mig virkelig ondt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.