TR skriver:
Præcis!! Hvordan vidste du at din krop og hoved var klar til en ny graviditet ?? . Jeg ved slet ikk hvordan jeg bliver klar til det ;( ..
Puuha, det vidste jeg heller ikke. Ikke med min krop.
Hvad angår hovedet var ejg helt opsat på vi bare skulle køre på efter aborten. Det gjorde vi så i 2 måneder. Jeg blev sindsyg i hovedet og da jeg fik min mens d. 15. december sagde jeg derfor til manden jeg ikke ville alligevel. jeg havde brug for at finde mig selv og udskød i 6 måneder.
Jeg begyndte istedet for at finde ud af hvordan min krop var blevet efter aborten, brugte æltest osv. Da vi så havde sexet et par gange og vi nærmede os æl sagde min kæreste at han ikke ville holde pause. Han ønskede sig et barn brændende og jeg havde bare påduttet ham pausen. Derfor genoptog vi projekt baby. Mit hoved fik 14 dages ro og så var jeg klar, jeg fandt æl, og vi blev gravide igen den cyklus..
Vi så hjerteblink i uge 7 og begyndte der rigtig at tro på graviditeten. Desværre gik det jo så også galt denne gang, kom på sygehuset 9+5 og fik aborten 9+6.
Denne gang har taget meget hårdere på mig. suk.. Og en ny graviditet synede sååå langt ude og urealistisk. Jeg har lige fået min 2. mens efter aborten og nu er vi klar til at gå igang med projekt baby igen. Ønsket er SÅ stort. Det overskygger alt. Vi er begge rigtig bange for at miste en 3. gang men vi får ikke et barn ud af at lade vær med at prøve.. Så selvom jeg på nuværende tidspunkt ikke vil kunne magte et 3. tab så kan jeg/vi heller ikke magte denne venteposition. VI ønsker et barn så højt.. Mister vi igen vil det ødelægge os, MEN samtidig kan vi derefter få hjælp...
Jeg tror ikke man nogensinde bliver ordentlig klar, disse oplevelser vil altid sidde dybt i en og spøge MEN er sikkerpå ønsket vil hjælpe en på vej og når ens ønske så engang bliver opfyldt og man sidder med en lille i armene så vil man værdsætte det så højt og være så glad for man alligevel tog chancen selvom man var meget nervøs, bekymret ...
Anmeld