Er i stor sorg ! :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. april 2012

frk-stoltze

TR skriver:

Tak skal du have ! .. Jeg vil gør ALT der står i min magt for at læg sag imod dem, men hvor gør jeg det henne  og hvordan ??? ..

Randers sygehus

De gjorde til jeg mistede vores højt elskede søn !

Du skal gå ind på patient klagenævnet.Dk og hvis du orker det, så skal afdelingen faktisk guide dig til hvordan du kan klage, det er deres pligt at oplyse dig omkring den slags, hvis det er det valg i vælger. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2012

Frk-Lotusblomst

TR skriver:

Nej  vi tænker os hele tiden, at nu når det sku ske hvorfor ku det så ikke være i uge 7 eller sådan noget

Personligt har jeg jo to tab bag mig i uge 10 og det har været rigtig hårdt..Kan ikke forestille mig hvordan det vil være i uge 19, når man egentlig tror man er "fredet"..Puuha.. Sådan er realiteten desværre ikke altid..

MEN, jeg tror i havde haft rigtig ondt lige meget hvornår tabet ligger, smerten kan ikke sammenlignes medmindre man har prøvet begge, hvilket vi aldrig håber sker. - gud forbyde det!!!!!!

Jeg håber i har et godt netværk omkring jer lige nu, det har i så sandelig brug for.

Anmeld

30. april 2012

TR

foto på lærred skriver:

Jeg er virkelig ked af at høre om jeres tab.

Jeg havde selv en blødning i uge 18 og var til scanning. Jeg er godt klar over at lægerne sikkert ser mange nervøse kvinder hver dag (hvor alt heldigvis for de fleste går godt) men blev mødt af en meget kold læge som (inden han scannede mig) godt og godt fortalte mig, at lige meget hvad vi ville se på scanningen og hvad der end skete, så kunne de jo alligevel ikke gøre noget som helst for mig hvis jeg var ved at abortere (da jeg ikke var længere henne) Mellem linierne forstod jeg på ham, at han næsten synes det var spild af hans tid, at han skulle scanne mig. Meget muligt, at han havde ret, men tingene kan siges på mange måder og sidende der med tårene fossende ud af øjnene, var det ikke en rar besked at få.

Jeg kondulerer mange gange for jeres tab.

Jeg synes virkelig ikk man selv skal læse igennem linierne .. de kunne sige tingene som de var, og vise den gode side og hjælpe en igennem det at miste sit barn .. i sted for vi får "oplevelsen" "hjemme" på wc'et og se ham ligge derned ( håber du forstår hva jeg mener)

Anmeld

30. april 2012

TR

Frk-Lotusblomst skriver:

Personligt har jeg jo to tab bag mig i uge 10 og det har været rigtig hårdt..Kan ikke forestille mig hvordan det vil være i uge 19, når man egentlig tror man er "fredet"..Puuha.. Sådan er realiteten desværre ikke altid..

MEN, jeg tror i havde haft rigtig ondt lige meget hvornår tabet ligger, smerten kan ikke sammenlignes medmindre man har prøvet begge, hvilket vi aldrig håber sker. - gud forbyde det!!!!!!

Jeg håber i har et godt netværk omkring jer lige nu, det har i så sandelig brug for.

Selvf. er tabet der lige meget hvornår det er ! . men tror du ikk det er til at forhold sig til, når man ikke er ret langt henne ?? og det ikke er blevet til en baby ?? ..

Det gør ondt at du har tabt 2 gange !!! hvordan kom du videre ??

Anmeld

30. april 2012

TR

frk-stoltze skriver:

Du skal gå ind på patient klagenævnet.Dk og hvis du orker det, så skal afdelingen faktisk guide dig til hvordan du kan klage, det er deres pligt at oplyse dig omkring den slags, hvis det er det valg i vælger. 

OKAY, tak skal du have .. ved du noget om hva man får ud af det ?? .. Altså får de bare en løftede pegefinger ?

Anmeld

30. april 2012

vitapigen

TR skriver:

Tak skal du have ! .. Jeg vil gør ALT der står i min magt for at læg sag imod dem, men hvor gør jeg det henne  og hvordan ??? ..

Randers sygehus

De gjorde til jeg mistede vores højt elskede søn !

I skal have sendt et klageskema fra patientombuddet. Gå ind på dette link http://www.patientombuddet.dk/

- gå ind under sagsområder

- gå ind under patientklager og her finder I et skema der skal udfyldes

Håber det kunne hjælpe jer lidt på vej....

Synes desværre jeg har hørt flere her på baby.dk der har haft dårlige oplevelser med Randers sygehus.... Puha.... de skulle skamme sig...  Håber virkelig de har en grim smag i deres mund

Anmeld

30. april 2012

Frk-Lotusblomst

TR skriver:

Selvf. er tabet der lige meget hvornår det er ! . men tror du ikk det er til at forhold sig til, når man ikke er ret langt henne ?? og det ikke er blevet til en baby ?? ..

Det gør ondt at du har tabt 2 gange !!! hvordan kom du videre ??

Puuha, det kan jeg ikke svare dig på da jeg ikke har stået i en situation hvor man har mistet så sent!
Drømmene er jo de samme om man lige har testet positiv eller man er halvvejs. Tror dog man har knyttet sig mere idet man har ""hørt" sammen længere..
OG personligt tror jeg, jeg ville komme hurtigere videre ved endnu et tab i uge 10, end ved et tab i uge 19 f.eks. Men tror det er meget forskelligt fra person til person og igen - tror ikke det kan skilles ad med mindre man har prøvet begge dele..

Uh, hvordan jeg er kommet videre.. Første gang synes jeg det gik over med tiden, især da jeg så blev gravid igen 3 måneder efter. Her anden gang er jeg desværre ikke kommet videre endnu.. Jeg er først lige begymdt at se positivt på tilværelsen igen. VI starter pb op igen denne måned, det er rigtig dejligt, men jeg kan nu stadig ikke lade vær med at tænke på jeg idag ville være enten 38+6 eller 18+3 idag.

Der er ingen opskrift på hvordan man kommer videre. Her var jeg rigtig ked af det til en start, det gik lidt over og så kom der en kraftig efterreaktion. For mig har det været dejligt at have nogen at støtte mig op ad. Have lov til at være ked af det og føle det hele var noget ordentlig pis.. Råbe, skrige og komme ud med min vrede.. For ikke nok med man er ked af det, er man også frustreret, vred.. Det er rigtig hårdt. Man føler alle ens drømme blvier taget fra en. Sat tilbage til 0. Man føler sig enormt snydt..
Man siger ""Tiden læger alle sorg", det tror jeg er rigtigt. Hvor lang tid der vil gå er helt sikkert individuelt, men dagen hvor i kan leve med tabet, den skal nok komme.

Anmeld

30. april 2012

TR

vitapigen skriver:

I skal have sendt et klageskema fra patientombuddet. Gå ind på dette link http://www.patientombuddet.dk/

- gå ind under sagsområder

- gå ind under patientklager og her finder I et skema der skal udfyldes

Håber det kunne hjælpe jer lidt på vej....

Synes desværre jeg har hørt flere her på baby.dk der har haft dårlige oplevelser med Randers sygehus.... Puha.... de skulle skamme sig...  Håber virkelig de har en grim smag i deres mund

1000 Tak skal du have !!

Jeg har virkelig fået øjnene op for det lorte sygehus !!! .. troede virkelig ikke , der vil være sådan et sted !! .. Forstår virkelig ikk, hvordan man kan lave/gør/sige sådan nogle ting, uden der sker noget !!

Undskyld min vrede ! 

Anmeld

30. april 2012

TR

Frk-Lotusblomst skriver:

Puuha, det kan jeg ikke svare dig på da jeg ikke har stået i en situation hvor man har mistet så sent!
Drømmene er jo de samme om man lige har testet positiv eller man er halvvejs. Tror dog man har knyttet sig mere idet man har ""hørt" sammen længere..
OG personligt tror jeg, jeg ville komme hurtigere videre ved endnu et tab i uge 10, end ved et tab i uge 19 f.eks. Men tror det er meget forskelligt fra person til person og igen - tror ikke det kan skilles ad med mindre man har prøvet begge dele..

Uh, hvordan jeg er kommet videre.. Første gang synes jeg det gik over med tiden, især da jeg så blev gravid igen 3 måneder efter. Her anden gang er jeg desværre ikke kommet videre endnu.. Jeg er først lige begymdt at se positivt på tilværelsen igen. VI starter pb op igen denne måned, det er rigtig dejligt, men jeg kan nu stadig ikke lade vær med at tænke på jeg idag ville være enten 38+6 eller 18+3 idag.

Der er ingen opskrift på hvordan man kommer videre. Her var jeg rigtig ked af det til en start, det gik lidt over og så kom der en kraftig efterreaktion. For mig har det været dejligt at have nogen at støtte mig op ad. Have lov til at være ked af det og føle det hele var noget ordentlig pis.. Råbe, skrige og komme ud med min vrede.. For ikke nok med man er ked af det, er man også frustreret, vred.. Det er rigtig hårdt. Man føler alle ens drømme blvier taget fra en. Sat tilbage til 0. Man føler sig enormt snydt..
Man siger ""Tiden læger alle sorg", det tror jeg er rigtigt. Hvor lang tid der vil gå er helt sikkert individuelt, men dagen hvor i kan leve med tabet, den skal nok komme.

Du har sikkert ret i at tabet er hårdt lige meget hvordan og hvor ledes !! .. var de hvor du "bare" blødte eller ? .. jeg fødte jo selv

Ej hvor må det os ha været hårdt for dig ALTSÅ ! Har der været nogle forklaring på hva der gik galt ?? ..

Anmeld

30. april 2012

vitapigen

TR skriver:

1000 Tak skal du have !!

Jeg har virkelig fået øjnene op for det lorte sygehus !!! .. troede virkelig ikke , der vil være sådan et sted !! .. Forstår virkelig ikk, hvordan man kan lave/gør/sige sådan nogle ting, uden der sker noget !!

Undskyld min vrede ! 

Selvfølgelig er du vred... Det er en del af den proces du skal igennem... Det er vigtigt at du kommer ud med dine følelser og får snakket om det igen og igen og igen... Kan se at du skrev at der er mange af dine venner der ikke ved det endnu... Få det sagt når du er klar til det, for de er der til at støtte jer i denne svære tid...

Kan slet ikke forestille mig hvad det er I gennemgår lige nu, men jeg håber at I kommer godt ud på den anden side og at I snart til være klar til at starte projekt baby igen....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.