TR skriver:
Selvf. er tabet der lige meget hvornår det er ! . men tror du ikk det er til at forhold sig til, når man ikke er ret langt henne ?? og det ikke er blevet til en baby ?? ..
Det gør ondt at du har tabt 2 gange !!! hvordan kom du videre ??
Puuha, det kan jeg ikke svare dig på da jeg ikke har stået i en situation hvor man har mistet så sent!
Drømmene er jo de samme om man lige har testet positiv eller man er halvvejs. Tror dog man har knyttet sig mere idet man har ""hørt" sammen længere..
OG personligt tror jeg, jeg ville komme hurtigere videre ved endnu et tab i uge 10, end ved et tab i uge 19 f.eks. Men tror det er meget forskelligt fra person til person og igen - tror ikke det kan skilles ad med mindre man har prøvet begge dele..
Uh, hvordan jeg er kommet videre.. Første gang synes jeg det gik over med tiden, især da jeg så blev gravid igen 3 måneder efter. Her anden gang er jeg desværre ikke kommet videre endnu.. Jeg er først lige begymdt at se positivt på tilværelsen igen. VI starter pb op igen denne måned, det er rigtig dejligt, men jeg kan nu stadig ikke lade vær med at tænke på jeg idag ville være enten 38+6 eller 18+3 idag.
Der er ingen opskrift på hvordan man kommer videre. Her var jeg rigtig ked af det til en start, det gik lidt over og så kom der en kraftig efterreaktion. For mig har det været dejligt at have nogen at støtte mig op ad. Have lov til at være ked af det og føle det hele var noget ordentlig pis.. Råbe, skrige og komme ud med min vrede.. For ikke nok med man er ked af det, er man også frustreret, vred.. Det er rigtig hårdt. Man føler alle ens drømme blvier taget fra en. Sat tilbage til 0. Man føler sig enormt snydt..
Man siger ""Tiden læger alle sorg", det tror jeg er rigtigt. Hvor lang tid der vil gå er helt sikkert individuelt, men dagen hvor i kan leve med tabet, den skal nok komme.
Anmeld