Hvornår fik I mens efter abort?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2012

Kris89

FruK skriver:

Krydser fingre for dig! 

tusind tak...

første gang siden SA at jeg ikke har symptomer her 3 dage før forventet mens... så håber det er et godt tegn (havde ingen symptomer sidst jeg var gravid før 5+)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2012

Frk-Lotusblomst

Her gik der 36dage første gang. 32 dage blev min cyklus efterfølgende.

Efter 2. Gang gik der 35 dage og nu med cyklus på 28dage .

Håber din mens snart kommer.

Anmeld

5. maj 2012

frkanonym

TR skriver:

Undskyld jeg lige blander mig, men er det virkelig seriøst at der kan gå så lang tid før man får mens igen efter en abort ? ( har selv mistet i uge 19)

ja, min læge sagde til mig, der saaagtens kunne gå op til ½ år, før mens kom igen. o:

Anmeld

5. maj 2012

TR

malenekjeldsen skriver:

ja, min læge sagde til mig, der saaagtens kunne gå op til ½ år, før mens kom igen. o:

okay .. Men det betyder vel ikk at man ikke kan blive gravid ? eller ? .. Er lidt dum omkring alt det der ..

Anmeld

5. maj 2012

FruK

Undskyld jeg lige blander mig, men er det virkelig seriøst at der kan gå så lang tid før man får mens igen efter en abort ? ( har selv mistet i uge 19)

Til dig... 

Ja, der kan nok desværre godt gå lang tid. Men som du kan se i tråden, kan det heldigvis også gå hurtigere. 

Da jeg var til kontrol på sygehuset et par uger efter min abort, sagde de at det så ud til at der var ægløsning på vej, og at der nok ville gå 4-6 uger, før jeg fik mens. Ved jo ikke om de får ret - der er gået 5 uger - men der KAN altså gå kortere tid (håbe-håbe-håbe!!)

Anmeld

5. maj 2012

FruK

TR skriver:

okay .. Men det betyder vel ikk at man ikke kan blive gravid ? eller ? .. Er lidt dum omkring alt det der ..

Jeg ved faktisk ikke, om man så ikkE har ægløsning... 

Men jo lidt svært at vide, hvornår man har det i hvert fald. 

Anmeld

5. maj 2012

TR

FruK skriver:

Til dig... 

Ja, der kan nok desværre godt gå lang tid. Men som du kan se i tråden, kan det heldigvis også gå hurtigere. 

Da jeg var til kontrol på sygehuset et par uger efter min abort, sagde de at det så ud til at der var ægløsning på vej, og at der nok ville gå 4-6 uger, før jeg fik mens. Ved jo ikke om de får ret - der er gået 5 uger - men der KAN altså gå kortere tid (håbe-håbe-håbe!!)

Jeg krydser hva der krydes kan ! Hmm underligt at jeg ikk har fået besked på at komme til tjek ..

Anmeld

5. maj 2012

TR

FruK skriver:

Jeg ved faktisk ikke, om man så ikkE har ægløsning... 

Men jo lidt svært at vide, hvornår man har det i hvert fald. 

Helt sikkert ! Dør hvis der igen går 1,5 år

Anmeld

5. maj 2012

FruK

TR skriver:

Helt sikkert ! Dør hvis der igen går 1,5 år

Det forstår jeg godt! Håber det lykkes for dig hurtigt! 

Mht. tjek... Du er vel blevet undersøgt efter at du mistede ham ikke? Jeg fik medicinsk abort derhjemme. Så derfor skulle det tjekkes efterfølgende, at det hele var væk.

Det har de nok tjekket med det samme hos dig...?

Anmeld

5. maj 2012

TR

FruK skriver:

Det forstår jeg godt! Håber det lykkes for dig hurtigt! 

Mht. tjek... Du er vel blevet undersøgt efter at du mistede ham ikke? Jeg fik medicinsk abort derhjemme. Så derfor skulle det tjekkes efterfølgende, at det hele var væk.

Det har de nok tjekket med det samme hos dig...?

Ja det har i de havde jeg lige glemt .. Og der sagde de det så fint ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.